آریا بانو
اولیایی: استقلال به آتش‌بس فوری نیاز دارد
دوشنبه 28 تير 1400 - 20:57:20
آریا بانو - ایرنا / مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش‌بس برقرار کند.
«کاظم اولیایی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اتفاقات و حاشیه‌های استقلال قابل پیش بینی بود، کسی که باد می‌کارد توفان درو می‌کند.
وی افزود: وقتی باشگاه درست و اصولی اداره نشود و انتخابات درستی نداشته باشد این مسائل رخ می‌دهد و جنجال‌های امروز را شاهد هستیم. وقتی که در باشگاه جایگاه‌ها درست و اصولی تعیین نشود، بازیکن علیه مدیرعامل موضع تند می‌گیرد.
اولیایی تصریح کرد: اینکه مربیان و بازیکنان انتقادات تندی علیه مدیرعامل داشته باشند صحیح نیست اما وقتی این ماجراها را کنار هم قرار می‌دهیم متوجه خواهیم شد مقصر باشگاه است که چنین شرایطی را فراهم کرده و امور تیم را به غلط انجام داده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش بس برقرار کند.
مدیرعامل باشگاه اسبق استقلال در پایان گفت: با این اتفاقات مددی هم برود چیزی درست نمی‌شود بلکه باید مشکل کار اصولی حل شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/627333/اولیایی--استقلال-به-آتش‌بس-فوری-نیاز-دارد
بستن   چاپ