آریا بانو
مسی در این لباس چه شکلی می‌شود؟!
دوشنبه 28 تير 1400 - 04:30:14
آریا بانو - آخرین خبر / چندی پیش باشگاه بارسلونا از لباس دوم خود برای فصل 2021/22 رونمایی کرد و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان از این طرح و رنگ برای لباس دوم خود در فصل پیش رو استفاده خواهند کرد.
به گزارش فوتبالی، اما در روز های اخیر حرف و حدیث ها درباره لیونل مسی افزایش یافته است. برخی از رسانه ها گزارش داده اند که لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است و بدین ترتیب حاضر شده که با دستمزد خود یک قرارداد جدید را با باشگاه بارسلونا تنظیم کند و بدین ترتیب همچنان در بارسا خواهد ماند.
مسی در حال حاضر یک بازیکن آزاد است و تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیست و این روز ها را در تعطیلات می گذراند و به نظر می رسد که پس از آن قصد دارد درباره آینده خود تصمیم بگیرد و به طور مثال قرارداد جدید خود با بارسلونا را به طور رسمی تنظیم کند.
اما اکنون در این طرح می بینیم که لیونل مسی در پیراهن دوم و جدید بارسلونا به چه صورت دیده می شود و در واقع این لباس دوم بارسا در تن مسی چگونه می نشیند!
بارسلونا در فصل گذشته تنها موفق شد کوپا دل ری را فتح کند و عملکرد رونالد کومان انتقادات زیادی را داشت و اکنون بارسایی ها امیدوارند که مسی در بارسا بماند و فصلی موفق تر را رقم بزند.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/626905/مسی-در-این-لباس-چه-شکلی-می‌شود؟!
بستن   چاپ