آریا بانو
11 ایده نقاشی دفاع مقدس کودکانه ساده، آسان و زیبا
يکشنبه 27 تير 1400 - 13:26:09
آریا بانو - با شروع جنگ ‌تحمیلی، مسئولیت‌ نقاشان انقلاب بـرای بـه تـصویر کشاندن حماسه‌های پی‌درپی دلاورمردان صحنه‌های دفاع مقدس بیشتر شد و در شرایطی که جنگ و انقلاب عواطف و احـساسات را بـه دنبال خود می‌کشید، مدارس نیز به‌عنوان افرادی متعهد و با احساس درگیر این فـضا شدند. در ادامه چندین نقاشی دفاع مقدس زیبا را برای شما آورده‌ایم تا از آن‌ها ایده گرفته و از این طریق کودکانتان را با مفاهیم ارزشمند دفاع از میهن آشنا کنید.
نقاشی دفاع مقدس برای ایده یا رنگ آمیزی کودکان
شما می‌توانید طرح‌های دفاع مقدس زیر را برای کودک خود پرینت گرفته تا با خلاقیت خود این نقاشی‌ها زیبا را رنگ آمیزی کند. همچنین می‌توانید با کمک او این نقاشی ها را روی کاغذ بکشید و بعد رنگ آمیزی کنید.

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس برای کودکان

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس و جبهه جنگ

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس و فرزند شهید

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس کودکانه زیبا

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس برای رنگ آمیزی کئدکان

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس ساده

آریا بانو

نقاشی کودکانه ساده با موضوع دفاع مقدس

آریا بانو

نقاشی ساده دفاع مقدس و پرچم ایران

آریا بانو

نمونه ساده نقاشی دفاع مقدس بچگانه

آریا بانو

نقاشی دفاع مقدس آسان برای کودک
سخن آخر
از ویژگی‌های نقاشی‌های دفاع مقدس، منعکس کردن حال‌ و هوای آن دوران است و حتی می‌شود گـفت در آن دوران؛ هنر، با آمدن به میان مردم، آثار شگرفی خلق کـرد کـه از حـیث محتوا و ارزش معنوی، جایگاه رفیعی دارند و توانسته‌اند در میان‌ مـردم، ضمن نـشان دادن کارکردهای خود، مقاومت و ایستادگی را در برابر متجاوزان نمایان، و مقام بلند شهدا و ایثارگران را جلوه‌گر سازند. از این روست که امروزه نیز ما مسئولیم در قبال انتقال این مفاهیم و باید با نقاشی و کارهای هنری دیگر، این ارزش‌ها را به کودکانمان بیاموزیم.
امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. در صورت نیاز، شما می‌توانید انشا دفاع مقدس (3 انشا در مورد دفاع از میهن و شهیدان) را نیز در انگیزه بخوانید. فراموش نکنید نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

http://www.banounews.ir/fa/News/626422/11-ایده-نقاشی-دفاع-مقدس-کودکانه-ساده،-آسان-و-زیبا
بستن   چاپ