آریا بانو
طرح لباس دوم پاریسن‌ژرمن لو رفت
يکشنبه 27 تير 1400 - 06:15:06
آریا بانو - آخرین خبر / در این روز ها باشگاه های مختلف اروپایی در حال رونمایی از لباس های جدید خود برای فصل بعد هستند که در این میان برخی از لباس ها، پیش از رونمایی رسمی توسط وب سایت های مختلف لو می رود.
به گزارش فوتبالی، به تازگی تصویری توسط وب سایت فوتی هدلاینز منتشر شده است که نشان دهنده لباس دوم پاری سن ژرمن برای فصل آینده است و نکته جالب این لباس این است که کیلیان امباپه آن را پوشیده است و این قضیه در حالی اتفاق افتاده است که شایعات زیادی پیرامون کیلیان امباپه وجود دارد و گفته می شود که او فصل آینده را ممکن است در پی اس جی نباشد و راهی تیم دیگری، مثلا رئال مادرید شود.
امباپه با لباس پی اس جی روی کاور بازی فیفا 22 هم حضور داشت و اکنون در رونمایی از لباس دوم پی اس جی هم آن را به تن کرده است و باید دید که سرنوشت این بازیکن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد شد.
اکنون کیت دوم پاریسن ژرمن برای فصل آینده هم مشخص شده است. پی اس جی یک ترکیب رویایی را برای فصل پیش رو دارد و باید دید که در رقابت های مختلف به خصوص لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل خواهد کرد و آیا به رویای دیرینه خود که قهرمانی در این رقابت ها است می رسد یا خیر.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/626256/طرح-لباس-دوم-پاریسن‌ژرمن-لو-رفت
بستن   چاپ