آریا بانو
دختر 4 ساله طعمه کروکدیل شد!
شنبه 26 تير 1400 - 10:17:37
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / در حادثه‌ای وحشتناک یک کودک 4 ساله پاکستانی در مقابل چشمان مادرش مورد حمله کروکدیل قرار گرفت و جان باخت. این دختر به همراه مادرش در کنار یک رودخانه حضور داشت که پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط این کروکدیل زنده زنده خورده شد.
بنا به گزارش رسانه‌های محلی مادر این کودک به همراه فرزندش در حال شستن لباس در کانال رودخانه «نارا» بودند که این اتفاق رخ داد. کروکدیل پس از خروج از رودخانه این کودک را در داخل آرواره‌های خود گرفت و به داخل رودخانه کشید. بنا به این گزارش مادر دختر از نزدیک شاهد خورده شدن زنده زنده فرزندش توسط کرکودیل بود. ظاهرا پس از خروج این حیوان از آب مادر کودک برای نجات جانش اقدام به فرار کرد و کروکدیل با گرفتن کودک در آب رودخانه ناپدید شد.بنا به گفته افرادی که در نزدیک رودخانه زندگی می‌کنند این کروکدیل 16 فوت (5 متر) طول دارد. پس از وقوع این حادثه غواصان محلی وارد آب رودخانه شدند تا بقایای کودک را بیایند، اما تلاش آن‌ها ناکام ماند.
وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که ماه آگوست سال گذشته نیز یک دختر 8 ساله در همین رودخانه مورد حمله کروکدیل قرار گرفت و جانش را از دست داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/625419/دختر-4-ساله-طعمه-کروکدیل-شد!
بستن   چاپ