آریا بانو
نوه مهربان، مادربزرگش را به آرزوی دیرینه اش رساند
جمعه 25 تير 1400 - 13:30:45
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران /آرزوی یک زن سالخورده 94 ساله آمریکایی برای پوشیدن لباس سفید عروس سرانجام توسط نوه اش برآورده شد. «مارتا مای اُفیلا توکِر» اهل بیرمنگام ایالت آلاباما آمریکا آرزویش این بود که در مراسم جشن عروسی اش که در سال 1952 برگزار شد، لباس عروس خودش را بر تن کند. اما در آن روز به این زن اجازه رفتن به فروشگاه لباس عروس و خرید لباس عروس مورد دلخواهش داده نشد و او مجبور شد تا یک لباس عروس کرایه‌ای را بر تن کند.
از آن تاریخ توکر همیشه آرزویش این بود که روزی خود را در لباس عروس ببیند. سرانجام آرزوی این مادربزرگ سالخورده، توسط نوه اش به واقعیت تبدیل شد. «آنجلا اِستروزیر»، مادربزرگش را به یک فروشگاه لباس عروس برد و این امکان را برای او فراهم کرد تا هر لباسی عروسی را که دوست دارد بر تن نماید.آنجلا در این باره به ABC گفت: «مادربزرگ ما، فداکاری زیادی برایمان انجام داده است؛ بنابراین برآورده کردن خواسته او کاری کوچکی بود که انجام دادم.»
در ویدئویی که منتشر شده لحظه‌ای را که این مادربزرگ به آرزوی دیرینه اش دست یافته و شاد و خوشحال است نشان می‌دهد. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری او را زیباترین عروس جهان توصیف کردند و برخی نیز اقدام نوه مهربان او را مورد تمجید قرار دادند.

http://www.banounews.ir/fa/News/625190/نوه-مهربان،-مادربزرگش-را-به-آرزوی-دیرینه-اش-رساند
بستن   چاپ