آریا بانو
اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا رفع شد
جمعه 25 تير 1400 - 04:35:54
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از رفع اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا خبر داد.
علی شریفی زارچی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درباره اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا که طی دیروز تا امروز رخ داد، اظهار کرد: از دیروز اختلالی در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir به وجود آمده بود که بخشی از آن مربوط به اختلال زیرساخت‌های ارتباطی خارج از وزارت بهداشت و بخشی هم مربوط به وزارت بهداشت بود.
او ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا رفع شد و هم اکنون سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا آماده ورود اطلاعات متولدین ١٣4٠ و قبل از آن (افراد 6٠ سال به بالا) است.
شریفی زارچی گفت: افراد بالای 6٠ سال پس از اینکه در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا اطلاعات خود را وارد کردند، منتظر دریافت پیامک نوبت‌دهی بمانند و پس از دریافت پیامک، در موعد مقرر به مرکز واکسیناسیون اعلام‌شده مراجعه کنند. چرا که واکسیناسیون بدون نوبت هرگز انجام نمی‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/624781/اختلال-در-سامانه-ثبت‌نام-واکسیناسیون-کرونا-رفع-شد
بستن   چاپ