آریا بانو
مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان:
روند رو به رشد حضور زنان در منصب‌های مدیریتی شهرداری زاهدان قابل توجه است
سه شنبه 22 تير 1400 - 18:34:48
ایسنا - زنان
آریا بانو - ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور امور بانوان شهرداری زاهدان با بیان اینکه روند رو به رشد حضور زنان در منصب‌های مدیریتی شهرداری زاهدان قابل توجه است گفت: در سال 96 تنها 10 درصد مدیران شهرداری از زنان بودند، این در حالی است که این رقم تا سال 99 به بیش از 25 درصد افزایش پیدا کرد.

نوشین حسابی‌مقدم در گفت و گو با ایسنا افزود: طی چند سال اخیر رویکرد تیم مدیریتی شهرداری به افزایش فعالیت زنان در پست‌ها و منصب‌های مدیریتی بوده است و وظایف مدیریتی بیشتری در اختیار بانوان قرار داده شده است.
وی ضمن تاکید بر سلامت کاری بانوان افزود: زنان به لحاظ سلامت کاری و عدم تخلفات سرآمد هستند و در حال حاضر بیش از 20 نفر از زنان مدیر در شهرداری زاهدان در پست‌های مالی مشغول به فعالیتند که نسبت به مردان در این حوزه‌ها با چالش کمتری مواجه هستند.
رابط کمیته بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر زنان شهرداری، عدالت جنسیتی را در اداره امورات کلیه دستگاه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: طی سال‌های اخیر فضا برای بهره‌مندی سازمان‌ها از توانمندی زنان و رشد آنها در کشور بیشتر مهیا شده است. 
مشاور شهردار زاهدان گفت: تا پایان اردیبهشت سال‌جاری 62 نفر از مدیران شهرداری از زنان و 180 نفر از مدیران از مردان هستند که البته به لحاظ ملاک‌های سن و تحصیلات، مدیرانِ زن شهرداری زاهدان یک سر و گردن بالاتر از مدیرانِ مرد هستند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/624098/روند-رو-به-رشد-حضور-زنان-در-منصب‌های-مدیریتی-شهرداری-زاهدان-قابل-توجه-است
بستن   چاپ