آریا بانو
زمان برگزاری آزمون وکالت 1400 اعلام شد؛ ماجرای تعلیق وکالت بازیگر معروف
دوشنبه 21 تير 1400 - 23:25:02
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه زمان برگزاری آزمون وکالت و کارشناسی 1400 مرکز وکلا قوه قضاییه را اعلام کرد.
علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به آزمون وکالت سال 1400 اظهار کرد: در سال 1400 هم آزمون وکالت و هم آزمون کارشناسی برگزار می‌شود و مجری هر دو آزمون سازمان سنجش است.
وی ادامه داد: تاریخ برگزاری آزمون اواخر شهریور ماه است و اساسا آزمون‌های مرکز سالانه به صورت منظم اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و اصل بر برگزاری در نیمه دوم شهریور ماه است.
بهادری جهرمی تصریح کرد: آزمون وکالت 19 شهریور ماه و آزمون کارشناسی پنجشنبه 18 شهریور ماه برگزار می‌شود.
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درباره تعداد رشته‌های شرکت کننده در آزمون کارشناسی رسمی گفت: آزمون در 25 رشته برگزار می‌شود و داشتن سابقه اجرایی در رشته‌های کارشناسی الزامی است.
آقای بازیگر 2 سال است که تعلیق پرونده شده
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق پرونده بازیگر معروف گفت: پرونده این بازیگر معروف به مدت 2 سال است که تعلیق شده، پس از شکایت از این وکیل من خودم درخواست تعلیق پرونده او را داشتم، اما خبر تعلیق پرونده وی از سوی مرکز اعلام نشد و ماجرا‌هایی از بیرون مرکز مطرح و اعلام شد که او تعلیق شده است.
وی ادامه داد: این بازیگر محکومیت انتظامی گرفته است و دو عنوان تخلف داشته که رأی یک مورد آن صادر شده و برای عنوان دوم تخلف وی هم به زودی جلسه‌ای برگزار می‌شود، اما این فرد ابطال پرونده نشده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/623166/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-1400-اعلام-شد؛-ماجرای-تعلیق-وکالت-بازیگر-معروف
بستن   چاپ