آریا بانو
بازدید از پروژه ساخت کمربند شمالی اسلامشهر
شنبه 19 تير 1400 - 20:20:00
آریا بانو - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه17 از بازدید پروژه احداث کمربند شمالی اسلامشهر با حضور مدیران شهری اسلام شهر در محدوده منطقه 17 خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، سعیدسراج معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه17 در این باره گفت: با توجه به تشابه پروژه های احداث زیرگذرهای سواره رو سواره رو حریم خط تهران – اهواز و پروژه احداث کمربند شمالی اسلامشهر به جهت وجود معارض و اجرای عملیات عمرانی در حریم راه آهن، مدیران شهری، مشاوران و پیمانکاران مجری طرح تجارب خود را به اشتراک گذاشتند.
سراج افزود: در این بازدید سه ساعته که با حضور معاون و کارشناسان حوزه ترافیک به همراه معاون و کارشناسان فنی عمرانی شهرداری اسلامشهر انجام شد، نحوه اجرای مطلوب طرح در زمینه های تعامل با راه آهن، جانمایی و و حفر شمعها، ساخت قالب، بافت کلاف فلزی و موارد دیگر توسط سرپرست کارگاه خاتم انبیا و معاون فنی اسلامشهر تشریع شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه17 در پایان تاکید کرد: امید می رود با تشکیل این‌گونه بازدیدها و جلسات بتوانیم به نحو مطلوب در پیشبرد صحیح پروژه زیرگذرها اقدام کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/622163/بازدید-از-پروژه-ساخت-کمربند-شمالی-اسلامشهر
بستن   چاپ