آریا بانو
ماجراهای عجیب استوری‌های احمد سعادتمند
شنبه 19 تير 1400 - 05:26:26
آریا بانو - آخرین خبر / احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال در فضای مجازی فعال‌تر از روزهای مدیریتش در استقلال است و بعد از هر اتفاق منفی در باشگاه استقلال سریعا در صفحه شخصی‌اش واکنش نشان می دهد.
به گزارش فوتبالی، احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال یکی از مدیرانی است که حواشی زمان حضورش در استقلال کم نبوده و تا همین الان ریشه خیلی از اتفاقات درون باشگاه استقلال به زمان مدیریت کوتاه مدت سعادتمند برمی گردد.
مدیرعاملی که با وعده های شیرین و جذاب سعی کرد هواداران استقلال را با خود همراه کند تا جایی که برخی از هواداران در فضای مجازی با هشتگ سعادتمند تنها نیست به حمایت از او پرداختند اما بعد از ماجرای دلخوری فرهاد مجیدی از سعادتمند بر سر مذاکره با استراماچونی درست در شب دربی که در نهایت به جدایی فرهاد مجیدی ختم شد و بعد مجیدی برگشت و استقلال فینال جام حذفی را به تراکتور باخت، ورق برگشت‌ و این مجیدی بود که از استقلال جدا شد. بعد از چند وقت هم به فاصله کمی سعادتمند توسط اعضای هیات مدیره از سمت خود برکنار شد و بعد از این جدایی بود که اعتراض های اینستاگرامی وی آغاز شد و تقریبا هر مصاحبه ای علیه او و درباره او انجام میشد در صفحه شخصی‌اش پاسخ می داد که حتما همه شما در جریان آن موضوع ها هستید. 
اما ماجرای جدیدی که باعث شد احمد سعادتمند بار دیگر دست به استوری شود ماجرای جدایی هروویه میلیچ از استقلال است. اتفاقی که صبح دیروز رخ داد و این مدیر سابق استقلال به آن واکنش نشان داد. نکته جالبی که در این میان وجود دارد اشاره سعادتمند به مواردی است که دقیقا در دوران مدیریت خودش هم پیگیری و رفع و رجوع نشده است.
احمد سعادتمند در حالی به بسته بودن پنجره استقلال توسط شکایت لکیچ و مطالبات دیاباته اشاره می کند که هر دوی این اتفاق ها در زمان مدیریت خودش رخ داده و حتی پنجره باشگاه استقلال در زمان وی دوبار بسته شد که به دنبال آن استقلال نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید خود استفاده کند. لکیچ مربی ای بود که در زمان مدیریت سعادتمند در استقلال فعالیت می کرد اما اقدامی در جهت رفع این موارد رخ نداد و استقلال با پنجره بسته راهی آسیا شد.
در این بین کمک های زیادی در زمان مدیریت سعادتمند از سوی علی نامداری و مهدی عبدیان به باشگاه استقلال انجام شد و حتی این مبالغ مستقیما به شخص سعادتمند داده شد تا او پیگیر رفع مشکلات باشگاه شود اما در زمان حضور خودش، برگشتی به نامداری و عبدیان صورت نگرفت و حتی شکایت اخیری که باعث شد حکم توقیف اموال باشگاه استقلال گرفته شود هم به دوران مدیریت احمد سعادتمند برمی گردد.
احمد سعادتمند در زمان مدیریتش در استقلال به جز قرارداد با یک مجموعه ورزشی و پیگیری ثبت سند کمپ زنده یاد حجازی و مرغوبکار اقدام خاص دیگری انجام نداده بود و حالا در گیر و دار مشکلات مدیریتی فعلی استقلال، گلایه های طویلی از اوضاع نابسامان مدیریت بعد از خودش منتشر می کند. گلایه هایی بعضا عجیب که همانطور که به برخی از آنها اشاره کردیم به دوران مدیریت خودش هم مربوط می شود. او آنقدر تیم را گرانقیمت بست که مدیران بعد از خودش نتوانسته اند پول بازیکنان استقلال را بدهند. آن وقت سعادتمند از عدم تسویه حساب با بازیکنانی که خودش قرارداد بسته گله می کند!
چیزی که مسلم است استقلال سال های اخیر از ناکارآمد بودن مدیرانش ضربات زیاد و بعضا جبران ناپذیری خورده و ترکش های اشتباهات و کم کاری های مدیران این باشگاه به دوران مدیران بعدی نیز کشیده شده و مدیر بعدی هم به جای کم کردن بار مشکلات باشگاه، مشکلات جدیدتری را اضافه می کند که باید دید این ماجرای زنجیروار انتقال مشکلات از مدیری به مدیر دیگر در باشگاه استقلال تا کِی ادامه خواهد داشت.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/621673/ماجراهای-عجیب-استوری‌های-احمد-سعادتمند
بستن   چاپ