آریا بانو
پزشک قلابی بعد از انجام 60 عمل‌جراحی زیبایی‌ دستگیر ‌شد
سه شنبه 15 تير 1400 - 12:22:29
آریا بانو - خراسان / رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی در محله «مرزداران» انجام داده بود، به همراه همدستش دستگیر و تعدادی مهر جعلی از مخفیگاه او کشف شد.
سردار «علیرضا لطفی» در تشریح این خبر افزود: از اوایل خرداد امسال چهار پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع «پزشکی قلابی» تشکیل شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام «اشکان» با جعل عنوان پزشک، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه ‌کنندگان به کلینیک معرفی می کرده و با جراحی پلاستیک گوش، بینی، کاشت مو و ابرو منجر به خون ریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می‌شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به این که کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس، کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، اظهار کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک داشت، بازداشت شد.
وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای سه فقره سابقه کیفری در خصوص جعل و کلاهبرداری است و تاکنون 60 عمل جراحی انجام داده است.
لطفی با اشاره به این که متهم 34 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در محله «مرزداران» آغاز کرده است، گفت: در ادامه بررسی‌های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی از کلینیک متهم 94 مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه، نظام پزشکی و یک قبضه اسلحه و هشت تیر جنگی نیز کشف شد. به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/619474/پزشک-قلابی-بعد-از-انجام-60-عمل‌جراحی-زیبایی‌-دستگیر-‌شد
بستن   چاپ