آریا بانو
اعلام آمادگی رونالدو برای دوی 100 متر المپیک
يکشنبه 30 خرداد 1400 - 04:31:18
آریا بانو - ورزش 3 / فوق ستاره تیم ملی پرتغال یک بار دیگر سرعت بالای خود را به رخ کشید؛ آن در سن 36 سالگی!
دیدار تیم های پرتغال و آلمان در حالی با برتری 4 بر 2 ژرمن ها به پایان رسید که گل اول را تیم پرتغال به ثمر رساند؛ این گل در دقیقه 14 و توسط رونالدو به ثمر رسید؛ بازیکنی که در 36 سالگی آمادگی بدنی خود را بار دیگر به رخ کشید. او با زدن این گل، طلسم گل نزدن های خود مقابل آلمان را بعد از 4 دیدار متوالی شکست اما نتوانست تیمش را از متحمل شدن پنجمین شکست متوالی مقابل ژرمن ها در یک تورنمنت بزرگ نجات دهد.
صحنه ای که رونالدو موفق به گلزنی مقابل آلمان شد؛ خیلی زود مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت چرا که سرعت او در انتقال از زمین خود به محوطه جریمه حریف شگفت انگیز بود. با توجه به فشار اولیه آلمان، رونالدو برای کمک به خط دفاعی تا محوطه جریمه خودی عقب رفته بود؛ او در دقیقه 14:03 برای قطع کردن ارسال حریف به هوا برخاست و تنها 5 ثانیه بعد، شاهد حضورش در میانه های زمین خودی بودیم؛ رونالدو در عرض 10 ثانیه نیز خود را از این منطقه به دهانه دروازه حریف رساند تا پاس دیگو ژوتا را با یک بغل پای دقیق به تور بچسباند.

آریا بانو

کل زمانی که رونالدو صرف رساندن خود از محوطه جریمه خود به محوطه جریمه حریف و به ثمر رساندن گل نیاز داشت تنها 15 ثانیه بود. البته اگر از لحظه استارت رونالدو برای اضافه شدن به ضد حمله را مورد محاسبه قرار دهیم به عدد شگفت انگیزِ 9 ثانیه خواهیم رسید؛ زمانی که رونالدو برای طی کردن مسافتی در حدود 70 متر ثبت کرد آن هم در سن 36 سالگی! به این ترتیب در آستانه برگزاری بازی های المپیک توکیو فوق ستاره پرتغالی ها نشان داد که می تواند با ستاره های دوی صد متر دنیا در این رویداد بزرگ هم رقابت نزدیکی داشته باشد؛ چیزی که البته بارها پیش از این نیز آن را اثبات کرده بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/609300/اعلام-آمادگی-رونالدو-برای-دوی-100-متر-المپیک
بستن   چاپ