آریا بانو
چهره ها و خبر ها در هفته ای که گذشت
پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 20:26:49
آریا بانو - خراسان / خبرهای چهره ها در هفته ای که گذشت
اکبر عبدی برای بازی در سریال «خودخواسته» مذاکره کرده و به زودی به جمع بازیگران آن می‌پیوندد. بذرافشان در گفت‌وگو با صبا از مذاکره با امیر کاظمی و سوگل خلیق نیز خبر داده است.
محمدرضا گلزار به دلیل انتشار پستی درباره میزان دستمزدش در مسابقه «هفت خان»، از پوریا ذوالفقاری منتقد سینما شکایت کرد. نماوا بیانیه‌ای منتشر کرده و نوشته در طرح این شکایت نقشی نداشته است.

آریا بانو

مریم امیرجلالی با بازپخش سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران به تلویزیون آمده است. این مجموعه که قسمت اول آن قرار بوده دیشب پخش شود، هرشب ساعت 20 از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود.

آریا بانو

مینا ساداتی در سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگوزلو که در سکوت خبری تولید می‌شود، بازی کرده است. به گزارش هفت صبح، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی و مهدی پاکدل از دیگر بازیگران سریال هستند.

آریا بانو

بهاره افشاری در مسابقه «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب، در گروه خانم‌ها شرکت خواهد کرد. علاوه بر او ترلان پروانه نیز در این مسابقه حضور دارد. «شب‌های مافیا» اوایل تیرماه جلوی دوربین می‌رود.

آریا بانو

بیوک میرزایی در اولین فیلم بهزاد فراهانی به نام «مهمانی از کارائیب» بازی کرده و در این اثر نقش فیدل کاسترو را برعهده دارد. رضا بابک، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/608274/چهره ها-و-خبر ها-در-هفته-ای-که-گذشت
بستن   چاپ