آریا بانو
«بازی انتخاب» بزودی مقابل دوربین می‌رود
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 06:37:11
آریا بانو - آخرین خبر / تصویربرداری سریال نمایش خانگی «بازی انتخاب» بزودی آغاز خواهد شد.
 «بازی انتخاب» عنوان سریالی جدید ویژه شبکه نمایش خانگی است که از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) موفق به دریافت مجوز شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.
به گفته علی یاور (نویسنده و کارگردان این پروژه)، مذاکره با برخی از چهره‌های مطرح سینما برای حضور در این سریال انجام شده و بزودی اسامی کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین رسانه‌ای می‌شود. ضمن اینکه در آستانه آغاز فیلمبرداری از لوگو موشن این سریال که توسط بهار فنایی طراحی شده رونمایی شد.
«بازی انتخاب» مضمونی معمایی و عاشقانه دارد و نگارش فیلمنامه آن بر عهده علی یاور بوده است. این نویسنده و کارگردان سال گذشته نیز فیلم سینمایی «سم‌پاشی» را با حضور برخی از بازیگران شناخته شده مقابل دوربین برد که در حال حاضر این فیلم در نوبت اکران قرار دارد. وی در مقام تهیه‌کننده فیلم «مشمشه» را نیز در اکران آنلاین و در پلتفرم آپرا در حال نمایش دارد؛ فیلمی که در چند جشنواره بین‌المللی با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان روبرو شد.
برخی از عواملی که تاکنون حضورشان در «بازی انتخاب» قطعی شده عبارت هستند از: دستیار کارگردان: نرجس ابراهیمی، برنامه‌ریز: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: احسان روناسی، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، مدیر تولید: حمید احمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

http://www.banounews.ir/fa/News/606725/«بازی-انتخاب»-بزودی-مقابل-دوربین-می‌رود
بستن   چاپ