آریا بانو
نخست‌وزیر عراق پیگیر بازی با ایران شد
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 06:29:25
آریا بانو - ورزش 3 / روزنامه بغداد الیوم از دستور ویژه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به وزیر ورزش این کشور پیش از بازی با ایران خبر داد.
تیم های ملی فوتبال ایران و عراق روز سه شنبه در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند که نتیجه این بازی تکلیف تیم یا تیم های راه یافته از گروه C به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی را مشخص می کند.
اما روزنامه بغداد الیوم ساعاتی پیش از مصاف دو تیم در خبری بسیار نوشت که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراقی ها در پیامی به عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان این کشور که هم اکنون در بحرین حضور دارد، دستور داد تا تمامی نیازهای مورد نظر تیم ملی کشورش را فراهم کند و تمامی اقدامات لازم برای بازی با ایران را پیگیری کند.
امروز نیز تعدادی از پیشگامان سایت های ورزشی و شبکه های اجتماعی در عراق از نخست وزیر کشورشان خواستند تا در پرداخت حقوق معوقه سرکو کاتاناچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی کشورشان، تا پیش از برگزاری بازی روز سه شنبه با ایران مداخله کند
با وجود قول های زیادی که توسط هیئت مدیره فدراسیون فوتبال به سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی این کشور داده شده، اما او به مدت 6 ماه متوالی دستمزد خود را دریافت نکرده است و به همین دلیل هواداران عراقی از مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور درخواست کردند تا شخصاً برای حل بحران تأخیر در حقوق مربی اسلوونیایی مداخله کند و تا پیش از بازی با ایران، حقوق او به حسابش واریز شود.
اکنون به نظر می رسد نخست وزیر عراق برای آسودگی خیال سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی کشورش، از وزیر ورزش درخواست کرده است تا دغدغه های ذهنی مربی عراق را برطرف کرده تا او با خیال راحت مقابل ایران تیمش را هدایت کند.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/606682/نخست‌وزیر-عراق-پیگیر-بازی-با-ایران-شد
بستن   چاپ