آریا بانو
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: در عصر دانایی و خلاقیت، رشد و پیشرفت جامعه در گرو کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان است
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 12:37:26
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:کارآفرینان در توسعه و پیشرفت کشور نقش بسیار پررنگی دارند و امروزه ساختار اقتصادی کشور بر اساس نوآوری و خلاقیت بنا می‌شود و در عصر دانایی و خلاقیت رشد و پیشرفت جامعه در گرو کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حمیدرضا پناه در مراسم سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان که با حضور مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولین استان برگزار شد در خصوص نقش کارآفرینان گفت: امروز نقش کارآفرین در اقتصاد و ساختار اقتصادی کشور نسبت به گذشته کاملا متفاوت است.
وی افزود:کارآفرینان در توسعه و پیشرفت کشور نقش پررنگ و سازنده‌ای دارند. امروزه ساختار اقتصادی کشور بر اساس نوآوری و خلاقیت بنا می‌شود و یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌های مرتبط با کارآفرینان و فعالیت‌های آنها رواج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد خلاقیت در جهت توسعه اقتصاد کشور است. نکته بعدی حائز اهمیت، مبحث شناسایی کارآفرینان و معرفی آنها به جامعه است، مخصوصا کارآفرینان جوان. همچنین ایجاد یک فضای تعاملاتی و مشارکتی میان بخش‌های مختلف اقتصادی، پیدایش هم‌افزایی در فعالیت‌ها،حمایت معنوی و اعتماد به کارآفرینان از جمله موارد مهم در این زمینه است.
وی همچنین گفت: رشد و پیشرفت جامعه در گرو کارآفرینی است و کارآفرینان در عصر دانایی و خلاقیت و در توسعه اقتصادی نقش و اهمیت ویژه ای دارند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خصوص چگونگی تایید فعالیت کارآفرینان گفت: در سال گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که ویروس کرونا ایجاد کرد ثبت‌نام کارآفرینان صورت نگرفت و ثبت‌نام‌های موجود مرتبط به سال 1398 است. با توجه به آماری که در سامانه ثبت‌نام اعلام شد، 243 نفر در سامانه ثبت نام کردند و در مرحله اول حدوداً 143 نفر حذف شدند و 53 نفر با بررسی‌های میدانی تایید شده و به مرحله دوم راه پیدا کردند و سپس از این آمار 30 نفر برگزیده شده و از این 30 نفر، 9 کارآفرین به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.
24 خرداد 1400 11:56
کد خبر : 240,815
کلیدواژه ها: حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،جشنواره کارآفرینان برتر، عصر دانایی و خلاقیت
نظرات بینندگان

http://www.banounews.ir/fa/News/606131/مدیر-کل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--در-عصر-دانایی-و-خلاقیت،-رشد-و-پیشرفت-جامعه-در-گرو-کارآفرینی-و-حمایت-از-کارآفرینان-است
بستن   چاپ