آریا بانو
آدم ربایی برای باج خواهی
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 08:34:59
آریا بانو - خراسان / ماموران پلیس توانستند فرد 32 ساله ای را که توسط گروگان‌گیران ربوده شده بود، بعد از 24 ساعت آزاد و متهمان را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان دراین باره بیان کرد: دو نفر آدم ربا با هدف باج خواهی و اخاذی دست به این عمل شوم زده بودند، که خیلی زود به دام پلیس افتادند.
سرهنگ"مهدی پورامینایی" افزود : به دنبال تماس شهروندی با فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در حوزه استحفاظی پاسگاه گزک بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان موضوع به صورت ویژه با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی برای آزادی فرد ربوده شده آغاز شد. 
وی اظهار کرد : در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد دو آدم ربا به علت مشکلات شخصی و باج خواهی صد میلیون ریال، یک مرد 32 ساله را در خانه اش با خودرو ربوده اند که با پیگیری و اقدامات ضربتی پلیس، این فرد کمتر از 24 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت و در این زمینه دو متهم30 و40 ساله نیز دستگیر شدند. 
این مسئول انتظامی گفت : آدم ربایان از خانواده این فرد ، صد میلیون ریال درخواست کرده بودند و در بازجویی های پلیس هدف از این اقدام را مشکلات شخصی و اخاذی بیان کردند که در ادامه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/606032/آدم-ربایی-برای-باج-خواهی
بستن   چاپ