آریا بانو
سرمربی ولز: خوش‌شانس بودیم
يکشنبه 23 خرداد 1400 - 01:14:50
آریا بانو - تسنیم / سرمربی تیم ملی فوتبال ولز از تساوی تیمش مقابل سوئیس در دور اول از مرحله گروهی یورو 2020 ابراز رضایت کرد.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز در پی تساوی یک-یک عصر امروز (شنبه) شاگردانش مقابل سوئیس در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات یورو 2020 گفت: ما می‌خواستیم شروعی مثبت در این تورنمنت داشته باشیم و جو رختکن طوری بود که انگار ما بازی را برده‌ایم. در مقاطع پایانی بازی مجبور شدیم در لاک دفاعی فرو برویم و کمی خوش‌شانس هم بودیم که دروازه‌مان برای بار دوم باز نشد.
وی همچنین در خصوص بازی بعدی‌ تیمش در این رقابت‌ها افزود: ترکیه تیمی متفاوت نسبت به تیمی است که ما امروز مقابلش قرار گرفتیم اما ما چهارشنبه تیمی مستحکم و سازمان‌یافته خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز همچنین درباره تعویص دنیل جیمز اظهار داشت: تعویض جیمز برای تیم خوب بود. او به خاطر تلاشی که در زمین داشت، خسته شده بود. دنیل بابت تعویض شدنش ناراحت شد، اما این کار به خاطر تیم انجام شد.
پیج همچنین در تمجید از زننده گل تساوی تیمش خاطرنشان کرد: کیفر مور در رده ملی و باشگاهی فوق‌العاده بوده است و در این بازی هم گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند.

http://www.banounews.ir/fa/News/605269/سرمربی-ولز--خوش‌شانس-بودیم
بستن   چاپ