آریا بانو
پدر بابک خرمدین اختلال سایکوپت دارد؟
يکشنبه 23 خرداد 1400 - 00:30:16
آریا بانو - آخرین خبر / خوریانیان (روانشناس) با بیان اینکه اکبر خرمدین (پدر بابک خرمدین) دارای اختلال شخصیت ضد اجتماعی و سایکوپت است، گفت: از قاتل می‌پرسند آیا از این اتفاق پشیمان نیستی؟ آیا کابوس نمی‌بینی؟ و او پاسخ می‌دهد که «من عذاب وجدان و احساس گناه ندارم پس کابوس هم نمی‌بینم. فردی که من از بین بردم یک شخص فاسد بوده است». عدم احساس گناه و پشیمانی یکی از خصلت‌های بارز افراد سایکوپت است. این گروه افراد نارسیست و خودشیفته و خودمحور هستند. این افراد به شدت نیازهای شخصی خودشان برای‌شان مهم است و اصلا به این فکر نمی‌کنند که یک فرد دیگر می‌تواند شخصیت و هیجان متفاوتی داشته باشد. این افراد به شدت خودمحورند.
حال سوال اینجاست چرا مادر این فرزندان با قاتل همدست بوده است؟ افراد سایکوپت با فریب، مکر و بازی دادن احساسات طرف مقابل می‌توانند یک نفر را شریک و همراه خود سازند. این افراد می‌توانند با همین ویژگی فریبکارانه از دیگران بهره‌کشی و آنها را استثمار کنند. در مصاحبه‌ای می‌شنویم که دوست آرزو می‌گوید اکبر خرمدین دخترش را آزارجنسی می‌داده و مادر باوجود اینکه مطلع بوده آرزو را دعوت به سکوت می‌کرده است.
وی افزود: یکی از خصلت‌های اختلال شخصیت ضداجتماع این است که این افراد بسیار فریبکار هستند و دیگران را با دروغ و دغل همراه خود می‌سازند و دم به تله قانون نمی‌دهند و دیگران را مجرم می‌کنند. افراد سایکوپت از دیگران بهره‌کشی می‌کنند. ممکن است خیلی از سیاسیون انسان‌های سایکوپت باشند. در طول تاریخ افرادی مثل هیتلر کسانی که کشتار وسیع انجام می‌دهند و همینطور افرادی که بدون حد و مرز از دیگران بهره‌کشی می‌کنند نمونه بارزی از شخصیت‌های سایکوپت هستند. 

http://www.banounews.ir/fa/News/605013/پدر-بابک-خرمدین-اختلال-سایکوپت-دارد؟
بستن   چاپ