آریا بانو
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
شنبه 22 خرداد 1400 - 9:14:20 AM
آریا بانو-
حتما در مورد بازیگران و هنرمندانی که قبل از مشهور شدن به شدت فقیر بودند شنیده‌اید، این مقاله در مورد آن‌هاییست که جدا از درآمد حرفه‌شان، در خانواده‌هایی ثروتمند زندگی می‌کردند.
 
تمام هنرمندان راه مشابهی برای رسیدن به موفقیت حرفه‌ای و رفاه طی نکرده‌اند. در این مقاله، اما به دسته مرسوم‌تر یعنی هنرمندانی که پیش از مشهور شدن به شدت فقیر بودند، پرداخته نشده است. هنرمندان این مقاله برعکس دسته اول حتی اگر در حرفه‌شان هم به موفقیت نمی‌رسیدند، دست‌کم از منظر مالی با کم و کاستی روبرو نمی‌شدند.
 
 این سلبریتی‌ها از آن جهت خوش‌شانس محسوب می‌شوند که به خاطر ثروت خانوادگی، فرصت و امکانات لازم برای شکوفا کردن استعدادهایشان را در اختیار داشته‌اند و مانند بسیاری از کودکان  در دنیای امروز، بخش بزرگی از زمان و انرژی‌شان صرف به دست آوردن حداقل‌های زندگی نمی‌شده‌است.
 
جولیا لوئیس دریفوس
 
جولیا حتی اگر ستاره یکی از معروف‌ترین سریال‌های دنیا هم نبود، همچنان می‌توانست زندگی مرفهی داشته باشد. بازیگر سریال ساینفلد در خانواده‌ای به شدت ثروتمند زندگی می‌کرد. درحقیقت اجداد جولیا گروه لوئیس-دریفوس را در سال 1851 در فرانسه تاسیس کردند و این گروه از همان زمان تا به امروز در زمینه‌هایی، چون بانکداری، صنایع مرتبط با نفت و کشاورزی حضور به شدت فعالی در بازار جهانی دارد.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
پدر جولیا در سال 2016 درحالی درگذشت که ثروتش چیزی در حدود 4 میلیارد دلار برآورد می‌شد. هرچند که جولیا خودش هنوز یک میلیاردر محسوب نمی‌شود، اما با حقوق‌های 500 و 600 هزار دلاری که به ترتیب برای ویپ و ساینفلد دریافت کرده است، به نظر نمی‌رسد راه چندان درازی در پیش داشته باشد.

بروک شیلدز
 
بیشتر آدم‌هایی که در آمریکا یا اروپا زندگی کرده‌اند با شرکت‌های حوزه سلامت و زیبایی رولون و استی لادر آشنا هستند، اما افراد کمی از هویت صاحب این کمپانی‌ها مطلع است. در حقیقت مالک آن کمپانی‌ها و بسیاری املاک و سرمایه‌گذاری‌های دیگر، فرانک شیلدز، پدر مدل و بازیگر مشهور بروک شیلدز بوده است. پدر بروک در سال 2003 درگذشت و ثروتش بین 4 فرزندش تقسیم شد.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
جالب است بدانید که بروک علاوه بر ثروت پدر از سمت مادر هم خوش‌شانس بود. مادر بروک خودش یک مدل بود و بنا به گفته‌های خود بروک این موضوع هم در ورود او به این حرفه و هم در کسب موفقیت‌های آینده تاثیر زیادی داشته است.

فرانسس بین کوبین
 
فرانسس در زمان خودکشی پدر مشهورش تنها دو سال داشت. ثروت کِرت در زمان مرگ، 50 میلیون دلار برآورد می‌شد و این ثروت زمانی‌که فرانسس 18 ساله شد، به او تعلق گرفت. ثروتی که باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های مناسب و البته  شهرت آثار گروه نیروانا در حال حاضر در حدود 200 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
فرانسس البته در این سال‌ها تلاش کرده هویتی جدا از پدرش برای خود تعریف کند و تا حدی هم موفق بوده است. فرانسس بین کوبین امروز مدل و هنرمند تجسمی است.

داکوتا جانسون
 
جالب است بدانید مادر داکوتا، ملانی گریفیث یک بازیگر مشهور و پدرش دان جانسون یک تهیه کننده بزرگ بود. تازه داستان والدین داکوتا جالب‌تر از این هم می‌شود. بعد‌ها مادر و پدر داکوتا از هم جدا شدند و بازیگر مشهور، آنتونیو باندراس با ازدواج با ملانی، پدرخوانده داکوتا شد. داکوتا هنوز از باندراس به عنوان یک پدر خوانده فوق‌العاده و پدر دومش نام می‌برد.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
داکوتا جانسون البته بعد‌ها با هنرنمایی‌های منحصر بفردش مانند نقشش در فیلم 50 Shades of Grey نشان داد چیزی بیش از ثروت والدینش برای عرضه دارد.

ادوارد نورتون
 
با در نظر داشتن شخصیت متواضع ادوارد نورتون شاید برای بسیاری تصور ثروتمند بودن او پیش از بازیگری سخت باشد. جیمز روز پدربزرگ مادری ادوارد، پایه‌گذار و موسس کمپانی روز بود.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
این کمپانی در سال 2004 به ارزش 7.2 میلیارد دلار فروخته شد؛ بنابراین حتی اگر ستاره فیلم Fight Club در دنیای بی‌رحم بازیگری هم به موفقیت نمی‌رسید، همچنان از لحاظ مالی زندگی آسانی در پیش می‌داشت.

خواهران مارا
 
بر خلاف داکوتا جانسون این دو خواهر در خوانواده‌ای هالیوودی رشد نکردند. جالب است بدانید پدربزرگ پدری آن‌ها موسس باشگاه نیویورک جاینتز (New York Giants) و پدربزرگ مادریشان موسس باشگاه پیتزبرگ استیلرز (Pittsburgh Steelers)  هردو از باشگاه‌های فعال در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی می‌باشند. در حالی‌که پدر این دو خواهر مانند پدر و پدر زنش جذب سرمایه‌گذاری در ورزش شد، مادر آن‌ها مشاوری در معاملات مسکن را به عنوان حرفه برگزید.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
خواهران مارا البته هرچند که می‌توانستند با ثروت خانوادگی زندگی مرفهی داشته باشند، هردو به دنبال آرزوی کودکیشان رفتند و در حال حاضر هر دو بازیگر‌های موفقی هستند.

الیویا وایلد
 
کسانی که الیویا را بیشتر می‌شناختند اصلا از رابطه او با هری استایلز متعجب نشدند چرا که او به دور و بر ستاره‌های راک بودن عادت دارد. پدر و مادر الیویا اندرو و ازلی کاکبورن، هر دو از تهیه‌کننده‌های موسیقی هستند.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
زمانی که الیویا کودک بود، والدین او با سلبریتی‌های بزرگی مانند میک جگر (عضو و خواننده گروه رولینگ استونز) رفت و آمد داشتند. در حال حاضر البته ثروت الیویا از راه بازیگری از مجموع ثروت پدر و مادرش بیشتر است.

اسکارلت جوهانسون
 
دوران کودکی اسکارلت در محله منهتن نیویورک گذشت و او همیشه زندگی راحت و مرفهی داشت. پدرِ ستاره درخشان امروز هالیوود یک آرشیتکت معروف بود و مادرش به تهیه کنندگی سینما  مشغول بود.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
اسکارلت جوهانسون البته در سال‌های 2018 و 2019 به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شد در نتیجه می‌توان انتظار داشت که دیگر نیازی به ثروت والدینش نداشته باشد.

جیک جیلنهال
 
جیلنهال‌ها از نسل خانواده سلطنتی سوئد هستند و البته پدر و مادر جیک هر دو در صنعت فیلم افراد قابل احترامی محسوب می‌شوند. مادر جیک فیلم‌نامه نویس و پدرش کارگردان سینما هستند و اصلا عجیب نیست که جیک و خواهرش مگی هر دو جذب بازیگری شدند.
 
سلبریتی‌هایی با خانواده‌های ثروتمند
 
هرچند که جیک جیلنهال در طول سال‌ها لیاقتش در بازیگری را به اثبات رسانده، اما حتما ثروت چند ده میلیون دلاری والدینش همیشه شرایط را آسان‌تر کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/604653/سلبریتی‌هایی-با-خانواده‌های-ثروتمند
بستن   چاپ