آریا بانو
مصدومیت تلخ ستاره فوتبال بانوان ایران
جمعه 21 خرداد 1400 - 01:08:30
آریا بانو - ورزش 3 / مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال زنان ایران در مصاف با تیم ملی زنان بلاروس دچار آسیب‌دیدگی شد و تا مدت‌ها قادر به انجام بازی نیست.
هنوز 30 دقیقه از دیدار دوستانه تیم‌های ملی زنان ایران و بلاروس نگذشته بود و در شرایطی که حریف دو بر صفر پیش بود، مریم ایراندوست مجبور به انجام تعویض اجباری شد و سرشین کمانگر مدافع 27 ساله اما باتجربه تیم ملی فوتبال زنان قادر به ادامه بازی نبود و ایراندوست سمانه چهکندی را به زمین مسابقه فرستاد.
پس از معاینات انجام شده مشخص شد که کمانگر به صورت قطعی ماه‌ها از زمین مسابقه دور است و به دلیل پارگی رباط صلیبی نیازمند عمل جراحی است و نمی‌تواند حتی در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان نیز برای تیم باشگاهی‌اش هم به میدان برود.
البته او همچنان همراه کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران در بلاروس است و قرار است پس از اتمام اردوی تیم ملی در مینسک بلاروس، همراه دیگر ملی‌پوشان به تهران بازگردد و پروسه درمانی خود را آغاز کند؛ احتمالا کمانگر تا 6 ماه آینده قادر به حضور در زمین مسابقه نخواهد بود و پس از آن به مرور زمان بتواند به شرایط ایده‌آل خود بازگردد.

http://www.banounews.ir/fa/News/603986/مصدومیت-تلخ-ستاره-فوتبال-بانوان-ایران
بستن   چاپ