آریا بانو
این سرمربی اعتیاد دارد!
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 05:25:23
آریا بانو - ورزش 3 / مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد، در تمرینات تیم زیر 11 ساله‌های این تیم حضور یافته است.
بعد از عملکرد خیره کننده لیدزیونایتد در فصل 20-2019 و قهرمانی در رقابت‌های چمپیونشیپ، آنها بعد از مدت ها دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشتند تا نام مارسلو بیلسای بزرگ یک بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد.
لیدز یونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز نمایش‌های فوق العاده ای از خود ارائه داد و نهایتاً بالاتر از تیم‌های نظیر اورتون، استون ویلا، نیوکاسل و ولورهمپتون در رده نهم به کار خود پایان داد.
از مارسلو بیلسا همواره به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال نام برده شده است و بسیاری از بزرگان این حرفه مانند پپ گواردیولا نیز بارها به تمجید از این مرد آرژانتینی و سبک و فلسفه او پرداخته اند.
اما بیلسا در این روزها که تمرینات تیم اصلی لیدزیونایتد تعطیل است دست به یک اقدام فوق العاده جالب زده و برای مربیگری در تمرینات تیم زیر 11 ساله‌های آن ها حضور یافته است تا نشان دهد که نه تنها یک عاشق بلکه معتاد فوتبال است.

آریا بانو

همچنین نکته جالب دیگر در مورد بیلسا اینکه او همواره به علاقه اش برای کار با بازیکنان جوان و با استعداد شهرت داشته و سرمربی کنونی پاری سن ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو یکی از کشف های او در نیولزالدبویز به حساب می آمد.

http://www.banounews.ir/fa/News/603017/این-سرمربی-اعتیاد-دارد!
بستن   چاپ