آریا بانو
سامان صفاری: مدیران سلیقه‌ای رفتار کردند، «نود» تعطیل شد
يکشنبه 16 خرداد 1400 - 21:11:45
آریا بانو - خبرآنلاین / سامان صفاری، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول نقش‌آفرینی در سریال «روزهای آبی» است، چند دلیل را عامل اصلی کاهش سریال‌های طنز می‌داند.
او درباره ساخت سریال‌های طنز می‌گوید: « ما درگذشته سریال‌های طنز فوق‌العاده‌ای مانند «متهم گریخت» داشتیم. اما مشکلی که حالا وجود دارد، این است که هزینه‌ها بالارفته است اما پولی که تلویزیون برای ساخت سریال‌ها پرداخت می‌کند، به آن اندازه بالا نرفته است. سریال‌های طنز هم پُر بازیگر است، در نتیجه بودجه، پاسخ‌گوی دستمزدها و هزینه‌ها نیست.»
صفاری درباره جای خالی تعدادی از نویسندگان در تلویزیون گفت: «یک زمانی نویسنده‌های طنز ما امیرمهدی ژوله، مهران مدیری، رضا عطاران، مجید صالحی، پیمان قاسم‌خانی و مهراب قاسم‌خانی بودند، اما حالا جای بسیاری در سریال‌های کمدی تلویزوین خالی است، چون همه آن‌ها به سمت فعالیت در شبکه نمایش خانگی رفتند.»
او درباره رفتار سلیقه‌ای مدیران تلویزیون هم گفت: «یا مثلا سریالی مانند «برره» ساخته شده است، اما اگر همان سریال دوباره بخواهد ساخته شود، امکانش وجود ندارد، چون مدیران با چنین مواردی، کاملا سلیقه‌ای برخورد می‌کنند که این مسئله خوب نیست. من دوران مدیریت آقای پور محمدی را به‌خاطر دارم، آن زمان مبنای برنامه، تعداد مخاطب بود و مطمئنم اگر دوران ریاست ایشان ادامه داشت، به هیچ عنوان برنامه «نود» تعطیل نمی‌شد، ماجرا این است که مدیران سلیقه‌ای رفتار می‌کنند، «نود» تعطیل می‌شود، مخاطب کاهش پیدا می‌کند.»

http://www.banounews.ir/fa/News/601485/سامان-صفاری--مدیران-سلیقه‌ای-رفتار-کردند،-«نود»-تعطیل-شد
بستن   چاپ