آریا بانو
حوادث ناشی از کار منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 11:31:23
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با مجموع اقدامات این اداره کل در حوزه بازرسی کار و آموزش مسئولین ایمنی و کارفرمایان و همکاری دستگاه های وظیفه مدار و مراجع قضایی، در سال 1399 میزان حوادث ناشی از کار منجر به فوت در استان به نسبت سال 1398 حدود 20 درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری،سید حفیظ الله فاضلی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوزه بازرسی کار و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار از طریق بازرسی ها، سال گذشته حدود 6000 از سطح واحدها و کارگاه های استان توسط بازرسان کار این اداره کل انجام شد .
فاضلی گفت: 260 تشکل کارگری و کارفرمایی شامل 225 تشکل کارگری و 35 تشکل کارفرمایی در سطح استان هستند که همواره نقش مهم و بسزایی در پیگیری مطالبات حوزه کار و تولید و هم پیشبرد موضوعات و مباحث قانونی در کنار مجموعه دولت دارند .
وی تصریح کرد: با استخدام و به کار گیری 4 نفر بازرس جدید ، آموزش های نظری و عملی در سال گذشته انجام شد و به منظور حمایت از زنان یک نفر بازرس خانم برای این منظور آموزش های لازم را دیده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.banounews.ir/fa/News/599212/حوادث-ناشی-از-کار-منجر-به-فوت-در-چهارمحال-و-بختیاری-کاهش-یافت
بستن   چاپ