آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان:
ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از طریق سامانه جامع روابط کار
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 11:31:16
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از طریق سامانه جامع روابط کار امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، »هادی ابراهیمی« افزود: کارگران،کارفرمایان، مسئولان ایمنی و علاقمندان جهت شرکت در دوره های ایمنی کار باید ابتدا در دفاتر پیشخوان دولت جهت دریافت کد کاربری اقدام کرده و سپس برای ثبت نام وارد سامانه جامع روابط کار شوند .
وی با اشاره به این که این دوره ها به صورت حضوری و غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود، اضافه کرد: در این سامانه شرکت های مجاز معرفی و شرکت کنندگان می توانند دوره های مدنظر خود را که توسط اساتید مورد تایید مرکز تحقیقات هستند، انتخاب کنند .
آموزش هشت ساعته ایمنی عمومی ویژه کارگران و کارفرمایان، آموزش 20 ساعته ایمنی عمومی ویژه کارفرمایان و پیمانکاران، ارزیابی ریسک به مدت 16 ساعت و ایمنی عمومی 40 ساعته ویژه مسئولان ایمنی از جمله این دوره ها است .

http://www.banounews.ir/fa/News/599210/ثبت-نام-متقاضیان-شرکت-در-دوره-های-آموزشی-مرکز-تحقیقات-و-تعلیمات-حفاظت-فنی-و-بهداشت-کار-از-طریق-سامانه-جامع-روابط-کار
بستن   چاپ