آریا بانو
مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد: تعاون گره گشای وضع فعلی اقتصاد در شرایط کروناست
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 02:55:07
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاون را گره گشای وضع فعلی اقتصاد در شرایط کرونا دانست و گفت: خوشبختانه همکاران بنده در ادارات کل استان ها به ویژه در استان یزد اتفاقات خوبی را در بخش تعاون رقم زده اند که نتایج مثبت آن را در آینده اقتصاد کشور مشاهده می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد، علیرضا ناطقی با همراهی عماد تشکری سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد از شرکت تعاونی خدمات فنی فولاد یزد بازدید کرد.
وی در این بازدید سهامی عام بودن تعاونی را نقطه قوت این شرکت دانست و گفت: خوشبختانه این شرکت که به عنوان اولین شرکت تعاونی بورسی در کشور از آن یاد می شود به موفقیت های خوبی دست یافته که تاکنون زمینه اشتغال یک هزار نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است .
مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش مدیریت در دستیابی به این موفقیت ها را چشمگیر عنوان کرد و افزود: عوامل زیادی برای موفقیت یک شرکت تعاونی سهامی عام نیاز است که مهمترین آن نگاه مثبت و نوآورانه اعضای هیئت مدیره است؛ با توجه به شرایط موجود این شرکت شرایط مناسبی را در بورس تجربه می کند .
ناطقی آسیب کرونا به مشاغل خدماتی به ویژه تعاونی های خدماتی را زیاد دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه خیلی از مشاغل خدماتی از جمله حمل و نقل، گردشگری و .... از زمان شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده اند که امیدواریم بزودی شاهد تغییرات مثبت در روند کار این مشاغل باشیم .

http://www.banounews.ir/fa/News/598863/مدیرکل-دفتر-تعاونی-های-خدماتی-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-در-یزد--تعاون-گره-گشای-وضع-فعلی-اقتصاد-در-شرایط-کروناست
بستن   چاپ