آریا بانو
راز 1850 بسته مشکوک لو رفت
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 02:38:52
آریا بانو - رکنا / در عملیات دستگیری زنان خرده فروش مواد مخدر در اراک 1850 بسته کوچک هروئین کشف شد.
در پیگیری گزارش‌های مردمی، ماموران انتظامی در عملیاتی در کوی سجادیه شهر اراک با دستگیری سه زن خرده فروش مواد مخدر، یک کیلو و 850 گرم هروئین در قالب 1850 بسته کوچک آماده فروش کشف کردند.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در پیگیری گزارش‌های مردمی اعلام شده به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط چند زن در کوی سجادیه شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آغاز شد.
سرهنگ مختاری افزود: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک، محل فعالیت این افراد در یک منزل مسکونی شناسایی شد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی، عملیات دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
او اضافه کرد: سرانجام در عملیاتی غافلگیرانه، محل فعالیت این افراد مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار یک کیلو و 850 گرم هروئین در قالب 1850 بسته کوچک آماده فروش از آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک با قدردانی از همراهی و مشارکت شهروندان در اعلام گزارش‌های فعالیت‌های مجرمانه به پلیس بیان داشت: دستگیر شدگان در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/598776/راز-1850-بسته-مشکوک-لو-رفت
بستن   چاپ