آریا بانو
بازیگر دلدادگان: سرمایه‌های زیاد کارگردان‌ها را به نمایش خانگی کشانده است!
سه شنبه 11 خرداد 1400 - 10:47:58
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / صفاری گفت: در همه جای دنیا دولت ها به سینما کمک می کنند امیدوارم دولت جدید ما هم کمک کند.
سامان صفاری بازیگر تلویزیون و سینما که چهره او با بازی در نقش امیر سریال دلدادگان برای مخاطبان آشنا شد، با فیلم شهربانو در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد.
صفاری درباره حس خود از حضور در این رویداد گفت: خوشحالم که بعد از دو سال این فستیوال دوباره برگزار می‌شود‌. من به دلیل بازی در فیلم شهربانو دو بار به کاخ جشنواره آمدم‌‌. شهربانو فیلمی است که از سینمای مستقل آمده و حرف دل خیلی از مادرها را بیان می کند. لحن نقش علیرضا که من ایفاگر آن بودم از شخصیت حقیقی خودم بسیار فاصله دارد. ممنونم از خانم بحرالعلومی که به بنده اعتماد کردند.
وی درباره وضعیت فعلی سینما و کمک به آن بیان کرد: در همه جای دنیا دولت ها به سینما کمک می‌کنند. مخصوصا در این شرایط که مردم به خانه نشینی و تماشای آنلاین عادت کرده اند. زیاد شدن پلتفرم ها و همچنین سرمایه های زیاد، کارگردان ها را به سمت نمایش خانگی سوق داده است.
صفاری تاکید کرد: امیدوارم دولت جدید به سینما کمک کند. البته به نظرم در آخر باز هم خود سینمایی‌ها باید دست به کار شوند؛ چون ناجی از بیرون نمی‌آید، بلکه همان خانه سینما، همان صنف، تشکیلات و جلسات و تبلیغات گسترده می‌تواند نجات بخش سینما باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/598635/بازیگر-دلدادگان--سرمایه‌های-زیاد-کارگردان‌ها-را-به-نمایش-خانگی-کشانده-است!
بستن   چاپ