آریا بانو
مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: رسالت اصلی شورای هماهنگی مدیران استفاده از ظرفیت ها در جهت تسهیل و حل مشکلات است
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 12:24:21
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دومین جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران و شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: رسالت اصلی شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه استفاده از ظرفیت های این شورا در جهت تسهیل و حل مشکلات جامعه هدف است.

به گزارش روابط عمـومی اداره کل تعـاون،کـار و رفـاه اجتمـاعی خراسان رضوی، حمیدرضا پناه در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: رسالت اصلی شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه خدمت به مردم و تسهیل کار آنها و استفاده از ظرفیت های این شورا در جهت تسهیل و حل مشکلات جامعه هدف است که در سال جدید نیز مورد تاکید وزیر تعاون ، کار ور فاه اجتماعی است.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم در سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با هم افزایی ،تعامل سازنده و با تمام توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و معتقدم شورای هماهنگی مدیران استان خراسان رضوی می تواند به عنوان الگویی نمونه در سطح کشور مطرح شود و تا کنون نیز با همین همکاری ها برخی از موانع پیش روی شرکت های اقتصادی خانواده بزرگ تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان حل و فصل و رفع شده است.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار بالایی در این شورا وجود دارد و قطعاً با استفاده از همه این ظرفیت ها خواهیم توانست مشکلات مردم را پیگیری کرده و در جهت حل آنها گام برداریم.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در سطح شوای هماهنگی مدیران این استان در جهت خدمات رسانی و ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف وجود دارد و معتقدیم برای عبور از شرایط سخت موجود می بایست از توان و ظرفیت های ارزشمند یکدیگر به شایستگی استفاده کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/597923/مدیر-کل-تعاون-،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--رسالت-اصلی-شورای-هماهنگی-مدیران-استفاده-از-ظرفیت-ها-در-جهت-تسهیل-و-حل-مشکلات-است
بستن   چاپ