آریا بانو
وحید هاشمیان: حیف است بازیکنان ایران در جام جهانی نباشند
جمعه 7 خرداد 1400 - 17:38:46
آریا بانو - مهر / مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حیف است بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر نباشند.
وحید هاشمیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال تلاش کرد امکانات خوبی برای ما فراهم کند. باید از مسئولان جزیره کیش هم تشکر کنیم که در سه ماه گذشته تلاش کردند زمین تمرین را مهیا کنند. در هتل خوبی هستیم. بازیکنان با روحیه تلاش می‌کنند و این اتحاد و دوستی را بین بازیکنان خوب می‌بینم.
وی افزود: باید بازی به بازی فکر کنیم. با هنگ کنگ بازی داریم، تیمی که باید مقابلش باهوش باشیم. این تیم آنالیز شده است و تمریناتی روی آنالیز انجام دادیم. امیدوارم در اولین بازی بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص گرمای هوای بحرین در زمان مسابقات تصریح کرد: به این خاطر تصمیم گرفتیم در جزیره کیش اردو داشته باشیم تا با شرایط بحرین وفق پیدا کنیم ولی بیش از حد ماندن در اینجا می‌توانست خطرناک باشد. این چهار پنج روز اردو در کیش مفید است و می‌توانیم خودمان را با شرایط وفق بدهیم.
هاشمیان در خصوص اینکه خودش یک زمان با بازی در تیم ملی مقابل قطر ناجی ایران شد، تاکید کرد: شرایط سختی داشتیم و آن موقع هم بحث گرمای هوا و تماشاگران حریف بود ولی اتحاد ملی ایجاد شد. خودم سالیان سال در تیم ملی نبودم ولی وقتی دیدم تیم ملی کشورم در شرایط سخت قرار گرفته است، باید به این تیم کمک می‌کردم و یکسری مسائل را کنار می‌گذاشتم. این اتحاد بود که باعث صعود تیم ملی شد. الان هم این شرایط دارد ایجاد می‌شود. 10 روز است که همه تلاش می‌کنند جو خوبی ایجاد کنند. کادر فنی دارد تلاشش را می‌کند. بازیکنانِ بسیار، بسیار خوبی داریم. حیفم می‌آید این بازیکنان در جام جهانی بازی نکنند. انگیزه خودشان هم زیاد است. مقابل عراق و بحرین به خودمان باختیم نه حریفان. اگر بازیکنان بازی عادی خود را انجام بدهند تیم ملی توانایی زیادی دارد. به توانایی بازیکنان ایران اعتقاد دارم.
وی درباره اینکه چه خواسته‌ای از مردم و هواداران دارد، گفت: باید تلاش کنیم مردم را شاد کنیم. این وظیفه ما است. تلاش می‌کنیم مردم آخرین بازی شاد باشند. خواسته ما این است انرژی مثبت بفرستند.
مربی تیم ملی ایران در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی اظهار کرد: کریم باقری علاوه بر توانایی فنی از نظر شخصیتی جزو فوتبالیست‌های خوب ما بوده‌اند و تجربه و نزدیک بودن او به بازیکنان می‌تواند خیلی مفید باشد. از انتخاب کریم باقری خیلی خوشحال هستم.

http://www.banounews.ir/fa/News/596126/وحید-هاشمیان--حیف-است-بازیکنان-ایران-در-جام-جهانی-نباشند
بستن   چاپ