آریا بانو
تعمیرکاران یخچال سارق از آب در آمدند
جمعه 7 خرداد 1400 - 05:18:20
آریا بانو - شرق / دو سارق که تحت عنوان تعمیرکار یخچال اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
سرهنگ سلیمان شکری، رئیس کلانتری 134 شهرک غرب در‌این‌باره اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شهرک غرب توسط دو مرد تحت پوشش تعمیرکار یخچال پرونده به‌سرعت برای شناسایی متهمان در دستور کار مأموران قرار گرفت.
او ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، مأموران کلانتری 134 شهرک غرب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای به دست آوردند.
رئیس کلانتری 134 شهرک غرب ابراز کرد: شیوه و شگرد سارقان به این شکل بوده که آنها در پوشش تعمیرکار یخچال وارد خانه شده و با استفاده از خشونت وسایل باارزش خانه را سرقت می‌کردند.
این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس پس از شناسایی سارقان حرفه‌ای با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات متهمان را در مخفیگاه خود واقع در شهرک غرب دستگیر و روانه کلانتری 134 شهرک غرب کردند.
این مقام پلیسی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌هایی پلیسی به پنج فقره سرقت اعتراف کردند و مال‌باختگان نیز این سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.
سرهنگ شکری با بیان اینکه ارزش ریالی اموال سرقت‌شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: بررسی جزئیات پرونده و سرقت‌های احتمالی دیگر در دستور کار قرار دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/595861/تعمیرکاران-یخچال-سارق-از-آب-در-آمدند
بستن   چاپ