آریا بانو
پوچتینو به‌دنبال فسخ با PSG
پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 22:45:35
آریا بانو - ورزش 3 / ممکن است پس از تنها یک نیم فصل، مائوریسیو پوچتینو به همکاری خود با پی اس جی خاتمه دهد.
مائوریسیو پوچتینو ژانویه گذشته بود که به عنوان جانشین توماس توخل در پی اس جی منصوب شد. او پس از برکناری از تاتنهام بدون تیم بود و در نهایت پذیرفت که هدایت پاریسی ها را قبول کند.
پوچتینو با پی اس جی توانست سوپرکاپ و جام حذفی را به دست بیاورد ولی در کسب قهرمانی لیگ فرانسه ناکام ماند و در لیگ قهرمانان نیز به دست سیتی در نیمه نهایی حذف شد.
به خصوص ناکامی در فتح لوشامپیونا ناامیدی بزرگی برای سرمربی آرژانتینی بود. در یکی دو هفته اخیر، شایعاتی در مورد تمایل پوچتینو به جدایی منتشر شده بود و به نظر می رسد، حالا جدی تر شده اند.
طبق ادعای نشریه اتلتیک، پوچتینو در حال مذاکره با پی اس جی برای فسخ قرارداد است و هدف او بازگشت به تاتنهام است. پی اس جی راضی به از دست دادن پوچتینو نیست ولی مرد آرژانتینی با دریافت پیشنهاد از باشگاه سابقش، حالا بی تاب برگشتن به لندن است.
از اسپانیا نیز ادعا شده است که پس از استعفای زیدان، حالا پوچتینو از رئال مادرید هم پیشنهاد دریافت کرده و یکی از گزینه های اصلی جانشینی اوست. باید دید در روزهای آتی پوچتینو بالاخره موفق به فسخ خواهد شد یا خیر. مقصد بعدی او نیز می تواند تاتنهام یا حتی رئال باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/595749/پوچتینو-به‌دنبال-فسخ-با-PSG
بستن   چاپ