آریا بانو
این دشوارترین فصل زندگی من بود!
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 05:57:04
آریا بانو - ورزش 3 / دله آلی، ستاره 25 ساله مدعی شد بعد از گذراندن سخت ترین فصل دوران حرفه ای خود، قدرتمندتر باز خواهد گشت.
دله آلی در این فصل فقط 15 بار در لیگ برتر بازی کرد و پس از نیمکت نشینی های متوالی در دوران مربیگری ژوزه مورینیو، به شدت خواهان ترک باشگاه تاتنهام در ماه ژانویه بود. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق دله آلی می خواست او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به عنوان قرضی برای پاری سن ژرمن جذب بکند، اما در نهایت تاتنهام اجازه قطعی شدن این انتقال را نداد.
تاتنهام در نهایت فصل را ناامید کننده به پایان رسانده و در رده هفتم قرار گرفت که این بدترین رتبه آنها از سال 2008 بود. البته تاتنهام در نهایت در هفته آخر پس از پیروزی 4-2 در لستر به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت. حالا دله آلی در مورد این فصل و البته اهداف خود در سال آینده صحبت کرده است.
دله آلی در در اینستاگرام خود نوشت: "ناگفته نماند که این فصل سخت ترین مقطع دوران حرفه ای من تا امروز بوده است. لحظات فوق العاده من کم و چالش های سختی برایم وجود داشت که باید با آنها روبرو می شدم، اما از اینکه همیشه فرصت انجام کاری را که دوست دارم نصیبم شده شکرگزارم. این فصل که نمی توانم ناشکر باشم و حالا مصمم تر از هر زمان دیگر، بهتر و قدرتمندتر باز خواهم گشت. مثل همیشه از هواداران برای حمایت فوق العاده تشکر می کنم و مشتاقانه منتظر بازگشت دوباره همه شما در ورزشگاه ها در فصل آینده هستیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/593867/این-دشوارترین-فصل-زندگی-من-بود!
بستن   چاپ