آریا بانو
شهردار:
دومین بوستان بانوان ملایر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 - 08:56:11
ایسنا - زنان
آریا بانو - ایسنا/همدان شهردار ملایر از بهره برداری دومین بوستان بانوان در منطقه کم برخوردار شهید تاجوک ملایر با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حسین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، به تلاش بی وقفه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی بانوان اشاره و اظهار کرد: به منظور رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی بانوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، عملیات احداث بوستان بانوان در بلوار شهید تاجوک ملایر با مساحتی افزون بر 10 هزار مترمربع در حال تکمیل است.
وی با بیان اینکه نخستین بوستان بانوان ملایر در بخش شمالی شهر قرار دارد، افزود: با توجه به ضرورت احداث مکانی برای تفریح و ورزش بانوان در قسمت جنوبی شهر، پروژه احداث بوستان بانوان در مناطق کم برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی های لازم باغ «حاج نظر» برای این پروژه اختصاص یافت که به زودی به بهره برداری می رسد.
شهردار ملایر احداث بوستان بانوان را یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری ملایر دانست و مطرح کرد: توسعه بوستان‌های بانوان، سلامت و بالندگی خانواده را رقم می‌زند و موجب افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه می‌شود.

آریا بانو


وی خاطرنشان کرد: هدف از تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان در محیطی امن است. زمین این بوستان در سال های قبل توسط واقف خیراندیش به نام «حاج نظر» اهدا و تاکنون به عنوان نهالستان استفاده شده که با توجه به نیاز محله و منطقه تصمیم به احداث این بوستان گرفته شد.
بابایی به پیشرفت 98 درصدی این پروژه اشاره و تأکید کرد: تاکنون عملیات عمرانی این بوستان شامل محوطه‌سازی، جدول‌کشی، سنگ فرش، دیوارکشی، ایجاد سوئیت نگهبانی، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، نصب پایه‌های روشنایی، زیباسازی آلاچیق‌ها، نصب وسایل ورزشی و بدنسازی پارکی، مبلمان پارکی، رفع نقص شبکه آبرسانی و کاشت درخت، درختچه و چمن تکمیل شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی، این بوستان به بهره‌برداری می رسد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/588829/دومین-بوستان-بانوان-ملایر-به‌زودی-به-بهره‌برداری-می‌رسد
بستن   چاپ