آریا بانو
انتقاد داریوش ارجمند از مختار , او را قبول ندارم!
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 - 05:43:51
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این ویدئو انتقاد داریوش ارجمند از مختار را مشاهده می کنید

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است که با فیلم ناخدا خورشید به سینما آمد و خیلی زود توانست جایگاه خود را تثبیت کند. او سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده که مهمترین اثرش نقش مالک اشتر در سریال امام علی بود. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی برای شما قرار دهیم که در آن انتقاد داریوش ارجمند از مختار را می بینید
انتقاد داریوش ارجمند از مختار
انتقاد تند داریوش ارجمند از شخصیت «مختار»
ویدئو صحبت های داریوش ارجمند درباره مختار

بد نیست درباره داریوش ازجمند بیشتر بدانید
داریوش ارجمند 4 مرداد سال 1323 در مشهد متولد شد. پدرش تیمسار ارجمند نظامی ارتشی و رئیس بیمارستان رضا شاه در مشهد و ماما رضا در بیرجند بود، مادرش خانم یغمایی فرزند یکی از ثروتمندهای مشهد و صاحب کارخانه‌های نوشابه سازی و خواهر کوروش یغمایی خواننده معروف ایران بود.
وی در پاریس مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. وی به همراه مهرداد تدین از مؤسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه 1340 است. ارجمند علاوه بر بازیگری در تئاتر مشهد، به ساخت فیلم‌های کوتاه 8 میلی‌متری هم می‌پردازد که مهم‌ترین آن‌ها فیلم «هیس» است. کارگردانی فیلم «گفت زیر سلطه من آیید» نوشته علی پزشکی، اولین تجربهٔ سینمایی او در قطع 16 م.م. است.

آریا بانو

داریوش ارجمند
به بهانه انتقاد داریوش ارجمند از مختار درباره او بیشتر صحبت می کنیم. وی با بازی در فیلم ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی به سینما آمد و در سال 1365 با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فیلم فجر جای خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد. وی در دهه 60 در سه فیلم کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر به ایفای نقش پرداخت.

آریا بانو

داریوش ارجمند و همسرش
ارجمند در دهه 1370 گزیده کار شد و در سه فیلم آدم‌برفی، اعتراض و سگ‌کشی
بازی کرد. دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم سگ‌کشی
از نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.
همچنین وی در تلویزیون در سریال‌های تلویزیونی ستایش در نقش حشمت فردوس
و مجموعه امام علی در نقش مالک اشتر بازی‌های ماندگاری از خود نشان داد.
پارسینه و ویکی پدیا

http://www.banounews.ir/fa/News/588472/انتقاد-داریوش-ارجمند-از-مختار-,-او-را-قبول-ندارم!
بستن   چاپ