آریا بانو
از سوی فرهنگ‌سرای گلستان صورت می گیرد
اجرای پویش «یک تجربه معنوی» در مناطق 22 گانه
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 15:47:00
آریا بانو - فرهنگ‌سرای گلستان پویش «یک تجربه معنوی» را با هدف ترویج همدلی و مهربانی در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سعید رنجبریان رییس فرهنگ‌سرای گلستان از برگزاری پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران خبر داد و گفت: این پویش با هدف دستگیری از نیازمندان، مهربانی با طبیعت، دیدار و معاشرت با سالمندان، صله رحم، ایثار و فداکاری و... برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 8 افزود: در این پویش شهروندان با انتشار یک تجربه معنوی در فضای مجازی به صورت نوشته، فیلم یا عکس از ارتباط با خدا و انجام دادن کارهایی که حال دلشان را خوب کرده با هشتگ؛ #یک_ تجربه_معنوی در این پویش و مسابقه شرکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: شهروندان همچنین می‌توانند آثار خود را به شماره 09025800388 در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. پویش «یک تجربه معنوی» تا یکم تیرماه مصادف با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت و در پایان این پویش و مسابقه به 10 نفر از برگزیدگان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
رنجبریان در پایان از تمامی شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش بزرگ، کمک کنند تا هر چه بیشتر و بهتر این همدلی و مهربانی که نیاز اصلی امروز جامعه است در شهر تهران شکل بگیرد.
دبیرخانه پویش «یک تجربه معنوی» در فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع است و شماره تلفن 77815173 پاسخگوی سؤالات شهروندان خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/588399/اجرای-پویش-«یک-تجربه-معنوی»-در-مناطق-22-گانه
بستن   چاپ