آریا بانو
ساخت پیست دوچرخه های هیجانی در مرکز شهر تهران آغاز شد
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 16:09:00
آریا بانو - شهردار منطقه 11 تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت 9 هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت حمل و نقل این منطقه پارک آموزش ترافیک با مساحتی حدود 9500 مترمربع در داخل بوستان شهید حججی با محوریت توسعه حمل و نقل پاک و شهر دوستدار کودک با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش های ترافیکی و همچنین شیوه های مختلف حمل و نقل پاک اعم از آشنایی با نحوه دوچرخه سواری در محیط های شهری و پیاده روی در حال احداث است.
آبادیان همچنین افزود: برای ایجاد انگیزه در قشر نوجوانان و جوانان در کنار این بوستان پیست مسیرهای دوچرخه های هیجانی (BMX) در حال طراحی و تکمیل است.
شهردار منطقه 11 بیان کرد: از مزیت های پارک آموزش ترافیک بوستان شهید حججی همجواری با ایستگاه متروی جوادیه است که در مسیر شهر انسان محور دسترسی شهروندان را به این بوستان با وسایل حمل و نقل عمومی آسان تر و ایمن تر می کند.
به گفته آبادیان اجرای پروژه ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست مسیرهای دوچرخه های هیجانی (BMX)در دو فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با تکمیل پارک آموزش ترافیک تا پایان تیر ماه و فاز دوم آن نیز با تکمیل پیست دوچرخه های هیجانی تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

http://www.banounews.ir/fa/News/588397/ساخت-پیست-دوچرخه-های-هیجانی-در-مرکز-شهر-تهران-آغاز-شد
بستن   چاپ