آریا بانو
راهنمای خرید پنکه / بهترین پنکه های بازار کدامند؟ + ویدیو و لیست قیمت
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 16:30:29
آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، فصل گرما فرا رسیده و یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای رهایی از گرما و همچنین خنک کردن فضای منزل و یا کار استفاده از پنکه است اما برای این که بتوان به سوال بهترین پنکه های بازار کدامند؟ پاسخ داد باید مطالبی با عنوان های شبیه به راهنمای خرید پنکه در بازار خوانده شود. در این بخش قصد داریم تا با پرداختن به موضوعاتی مانند نکات پیش از خرید پنکه، پنکه چه مارکی بخرم و بهترین مارک پنکه سقفی یا بهترین پنکه ایستاده و حتی بهترین پنکه رومیزی مشتریان را در هنگام خرید هدایت کنیم.
راهنمای خرید پنکه و نکاتی که باید بدانید

آریا بانو

آریا بانو


پنکه از جمله وسایل بسیار ابتدایی برای خنک کردن محیط تلقی می شود اما طی سال های گذشته شاهد عرضه مدل های متنوعی از آن در بازار بودیم که با معرفی بهترین مارک پنکه سقفی یا بهترین پنکه ایستاده و حتی بهترین پنکه رومیزی قصد داریم تا به سوالاتی مانند پنکه چه مارکی بخرم ، پنکه سانی خوبه؟ یا پنکه پره فلزی بهتره یا پلاستیکی ؟ و بهترین پنکه های بازار کدامند؟ پاسخ دهیم و به طور کلی با گردآوری مطلبی با عنوان راهنمای خرید پنکه و نکات پیش از خرید پنکه مشتریان را برای انتخابی درست هدایت کنیم.
پنکه به دلیل قیمت مناسب تر، جابه جایی راحت تر و نیز مصرف برق کمتر مورد توجه قرار گرفته که با توجه به گرانی بازار اهمیت این موضوع بیشتر مشخص شده است اما برای این که بتوانیم لیستی از بهترین مارک پنکه سقفی یا بهترین پنکه ایستاده و حتی بهترین پنکه رومیزی تهیه کرد باید با نکات پیش از خرید پنکه و راهنمای خرید پنکه آشنا شد که با خواندن آن می توانید راحت تر انتخاب کنید و ضمن این که پاسخ سوالاتی مانند پنکه چه مارکی بخرم ، پنکه سانی خوبه؟ یا پنکه پره فلزی بهتره یا پلاستیکی ؟ و بهترین پنکه های بازار کدامند؟ را دریافت کنید.
بیشتر بخوانید: مقایسه کولر گازی و کولر آبی/ کدام بهتر است؟ + ویدیو و لیست قیمت نکات پیش از خرید پنکه

آریا بانو

آریا بانو


در این بخش قصد دارم به ذکر نکات پیش از خرید بپردازیم زیرا اطلاع از آن ها می تواند در هنگام خرید بسیار کمک کننده باشد و مشتری را برای خریدی بهتر هدایت کند. راهنمای خرید پنکه شامل پاسخ به سوالاتی مانند پنکه چه مارکی بخرم ، پنکه سانی خوبه؟ ، پنکه پره فلزی بهتره یا پلاستیکی ؟ و بررسی موضوعاتی نظیر بهترین مارک پنکه سقفی یا بهترین پنکه ایستاده و حتی بهترین پنکه رومیزی می شود که در ابتدا پیشنهاد می شود با نکات مهم در خرید پنکه و همچنین انواع آشنا شوید.
نوع پنکه
مشخصات
پنکه رومیزیپنکه رومیزی معمولا روی زمین یا میز قرار می گیرد که صدای کمتری دارند و به راحتی جا به جا می شوند.
پنکه ایستادهپنکه های ایستاده جدیدتر بوده و دارای امکانات زیاد و حجم بادهی بالا هستند.
پنکه بدون پره
پنکه بدون پره از ایمنی بالایی برخوردار هستند اگرچه کارایی پایین تری دارند.
پنکه رطوبت سازاین نوع پنکه ها رطوبت لازم برای پوست و وسایل چوبی را فراهم کرده و هم موجب بهبود تنفس افراد می شود.
پنکه دیواریاین نوع پنکه ها فضای کمی را اشغال کرده و برای خانه های کوچک مناسب است.
پنکه سقفیاین نوع پنکه ساختار ساده ای دارد و برای فضاهای کوچک توصیه می شود.
اندازه پنکه: اندازه پنکه ارتباط مستقیمی با ابعاد اتاق دارد به طوری که برای فضاهای بزرگ تر باید پنکه هایی با قطر بیشتر استفاده کرد. پنکه های موجود بازار معمولا با قطر بین 8 تا 16 اینچ در اختیار مشتریان قرار می گیرد که البته در هنگام انتخاب از میان بهترین پنکه رومیزی به ارتفاع و عرض پنکه توجه کنید تا با میز شما مناسب باشد.ضمن این که می توان برای اتاق های بزرگ از چندین پنکه کمک گرفت.

آریا بانو

آریا بانو


ظاهر پنکه: پنکه های جدید با تنوع رنگی بالا عرضه می شود و ظاهر پنکه یکی از المان های اصلی در هنگام خرید تلقی می شود که باید با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد. میزان صدای پنکه: خرید پنکه بدون صدا یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در هنگام خرید است و پنکه های خانگی معمولا از صدای بسیار کمی برخوردار است و مطمئنا با زیاد شدن سرعت صدا هم افزایش می یابد که در این میان نسخه های ایستاده صدای کمتری تولید می کنند. ویژگی های ایمنی: یکی از نکات مهم که اشاره به آن در مطلب راهنمای خرید پنکه و یا نکات پیش از خرید پنکه الزامی موضوع استاندارد بودن و قابلیت های ایمنی پنکه است. مدل های بدون فن از امنیت بالاتری برخوردار بوده اگرچه کارایی آن ها به اندازه نسخه های فن دار نیست. وجود لایه محافظ فن استاندارد برای پنکه ضروری است.

آریا بانو

آریا بانو


حمل آسان: پنکه های ایستاده و رومیزی در مقایسه با نسخه های سقفی پرتابل محسوب می شوند که به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرد اگرچه وجود دستگیره مناسب و سبک بودن برای حمل آسان آن ها تاثیر گذار است. سهولت در تمیز کردن: سهولت در تمیز کردن یکی از مواردی است که از نگاه بعضی از افراد اهمیت چندانی ندارد اما باید گفت این وسیله در گوشه ای از خانه و یا محل کار شما قرار می گیرد و طراحی آن باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوان با یک دستمال آن را تمیز کرد. گارانتی و خدمات پس از فروش: خرید از یک شرکت معتبر می تواند خیال شما را بابت دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت کند که البته در حال حاضر بسیاری از برندهای تولید کننده خارجی لوازم خانگی در ایران فعالیت رسمی ندارند.

آریا بانو

آریا بانو


استحکام پنکه: حتما پنکه ای خریداری کنید که دارای استحکام و مقاومت کافی باشد زیرا در این صورت نگران افتادن و ضربه های کوچک به پنکه نخواهید بود. افرادی که کودک و یا حیوان خانگی دارند بیش تر باید به این موضوع توجه کنند. جنس پره با پنکه پره فلزی بهتره یا پلاستیکی ؟ : این مورد از سوی بسیاری از مخاطبان سوال شده بود و به همین دلیل در مطلب راهنمای خرید پنکه به آن اشاره کردیم. به طور کلی می توان گفت که پنکه‌ های دارای پره فلزی هوا را با قدرت بیشتری نسبت پره‌های پلاستیکی جریان می دهند. وزن و طراحی دستگیره: وزن و طراحی دستگاه باید به گونه ای باشد که امکان جا به جایی آسان فراهم شود. جالب است بدانید که برخی از پنکه های ایستاده علاوه بر وزن سبک دارای چرخ هستند.

آریا بانو

آریا بانو


محافظ پره: مشبک محافظ پره‌های پنکه باید بسیار کوچک باشد تا انگشت به راحتی نفوذ نکند. توجه به این نکته در مطلب راهنمای خرید پنکه الزامی بوده به ویژه افرادی که در خانه کودک خردسال دارند. زاویه و ارتفاع پنکه: امکان تنظیم جهت و ارتفاع وزش باد می تواند در بهبود جریان هوا تاثیرگذار باشد فقط انتخاب پنکه با کیفیت اهمیت زیادی دارد زیرا امکان خراب شدن قطعات متحرک وجود دارد. تایمر: به لطف این قابلیت می توانید زمان خاموش شدن پنکه را تعیین کنید. صفحه نمایش: اکثر پنکه های امروزی دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که به لطف آن می توان به راحتی تنظیمات و حالت های سرعت پنکه را انتخاب کرد. حالت های پنکه: پنکه های جدید با حالت های مختلف عرضه می شوند که از جمله می توان به حرکت سینوسی، حالت خواب، کاهش سرعت بعد از 30 دقیقه و … که هر کدام از آن ها به منظور راحتی کاربران تعبیه شده است اشاره کرد.

آریا بانو

آریا بانو


سرعت چرخش پنکه: سرعت چرخش پنکه در نسخه های صنعتی بالاتر است که در نتیجه منجر به خنک شدن بهتر محیط می شود اگرچه مجبور هستید صدای بیشتری تحمل کنید و مشکلاتی مانند خشکی چشم را نیز به همراه دارد. خرید پنکه های رطوبت ساز می تواند چاره ای برای این مشکل باشد. برای خانه خود محصولی بخرید که دارای شدت جریان مناسب بوده و مشکلات ذکر شده را ایجاد نکند.


نوسان حرکتی: نوسان حرکتی پنکه به این معنا است که پنکه به این طرف و آن طرف حرکت می کند یا خیر. هوا در این نوع پنکه ها بهتر جریان می یابد. ریموت کنترل: تنظیم و کنترل هر وسیله ای از راه دور برای اکثر افراد قابل توجه است. پنکه از این قاعده مستثنی نبوده و با خرید مدل های مجهز به ریموت کنترل می توانید به راحتی حالت های مختلف و یا میزان باد پنکه را از راه دور تنظیم کنید. بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟
بعد از بررسی نکات پیش از خرید پنکه حالا نوبت آن رسیده که به سراغ پاسخ سوالاتی مانند بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟ برویم. معرفی بهترین مارک پنکه سقفی ،بهترین پنکه ایستاده و بهترین پنکه رومیزی بستگی به عوامل زیادی دارد و نمی توان به طور قطع به این سوالات پاسخ داد.
در این بخش تلاش شده تا براساس نظرات کاربران و نظرسنجی های انجام شده و همچنین ذکر مشخصات پنکه سقفی خوب مشتریان را برای انتخابی درست تر کمک کنیم. با توجه به مواردی که در مطلب راهنمای خرید پنکه ذکر شده و تهیه لیستی از انواع پنکه های موجود به راحتی می توانید به سوال بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟ و پنکه سانی خوبه؟ پاسخ دهید.
در این مطلب با مشخصات پنکه سقفی خوب و یا هر مدل دیگری آشنا شدید و لیست تهیه شده با توجه به نظرات کاربران گردآوری شده است که در صورت تجربه استفاده از هر کدام مدل های زیر می توانید تجربیات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید اما توجه داشته باشید که در نهایت تصمیم گیرنده خود شما هستید و در مطلب راهنمای خرید پنکه تنها به دنبال هدایت مشتری برای پاسخ به سوالاتی که ذهن آن ها را درگیر کرده است هستیم که از جمله می توان به پنکه سانی خوبه؟ و بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟ اشاره کرد.
پنکه رطوبت ساز مایدیا مدل FS40-13QR

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:دارد تایمر:دارد تعداد پره:3 جنس پره:پلاستیک وزن: 8 کیلوگرم توان مصرفی: 100 وات سایر امکانات: تولید یون/ سیستم دفع حشرات موذی،مجهز به تانک آب 1.8 لیتری، قابلیت ایجاد رطوبت تا 10 ساعت و تنظیم نوع وزش باد قیمت پنکه مایدیا : دو میلیون و 749 هزار تومان
پنکه مایدیا مدل FS40-15QR

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:دارد تایمر:دارد تعداد پره:5 جنس پره:پلاستیک وزن: 7.5 کیلوگرم توان مصرفی: 55 وات حجم باد دهی:56 متر مکعب بر دقیقه سایر امکانات: عملکرد خاموشی اتوماتیک، تنظیمات سرعت در 3 حالت، نمایشگر LED و تنظیم نوع وزش باد قیمت پنکه مایدیا : یک میلیون و 606 هزار تومان
پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:دارد تایمر:دارد تعداد پره:4 جنس پره:پلاستیک وزن: 8.35 کیلوگرم توان مصرفی: 60 وات حجم باد دهی:56 متر مکعب بر دقیقه سایر امکانات: دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی، قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد، تنظیم گردش افقی قابل کنترل از راه دور، نشان استاندارد ایمنی محصول و دارای ریتم جهت تغییر دور پروانه به صورت خودکار قیمت پنکه پارس خزر : یک میلیون و 517 هزار تومان
پنکه فلر مدل EF5001

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:ندارد تایمر:دارد تعداد پره:5 جنس پره:پلاستیک وزن: 8 کیلوگرم توان مصرفی: 50 وات حجم باد دهی:50-76 متر مکعب بر دقیقه سایر امکانات: میزان صدا 60 دسی بل، سه سرعته و تعداد چرخش در دقیقه: 950 دور در دقیقه قیمت پنکه فلر : یک میلیون و 475 هزار تومان
پنکه تولیپس مدل SF-405

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:دارد تایمر:دارد تعداد پره:4 جنس پره:پلاستیک وزن: 7.7 کیلوگرم توان مصرفی: 55 وات حجم باد دهی:50-76 متر مکعب بر دقیقه سایر امکانات: دارای بازه تایمر از 30 دقیقه الی 10 ساعت، دارای شدت‌های باد کند، متوسط، تند و حالت خواب و دارای پروانه‌هایی با قطر 40 سانتی‌ متر و جنس بدنه از ABS قیمت پنکه تولیپس : یک میلیون و 360 هزار تومان
پنکه سانی مدل DWS-2001A

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد ریموت کنترل:ندارد تایمر:ندارد تعداد پره:3 جنس پره:پلاستیک وزن: 6 کیلوگرم توان مصرفی: 50 وات حجم باد دهی:62 متر مکعب بر دقیقه سایر امکانات: پنکه سه حالته ایستاده، رومیزی و دیواری، قابلیت تنظیم ارتفاع از 120 تا 150 سانتی متر و سرعت گردش پروانه ها در پنکه 1250 دور در دقیقه قیمت پنکه سانی : یک میلیون و 214 هزار تومان
پنکه پارس خزر مدل ES7020MKAI

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:ندارد ریموت کنترل:دارد تایمر:دارد تعداد پره:3 جنس پره:پلاستیک وزن: 4.8 کیلوگرم قیمت پنکه پارس خزر : یک میلیون و 181 هزار تومان
پنکه سانی سقفی مدل xl-60

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع:ندارد ریموت کنترل:ندارد تایمر:ندارد تعداد پره:3 جنس پره:فلز وزن: 8 کیلوگرم قیمت پنکه سانی : نا مشخص
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/588145/راهنمای-خرید-پنکه---بهترین-پنکه-های-بازار-کدامند؟---ویدیو-و-لیست-قیمت
بستن   چاپ