آریا بانو
پخش فیلم سینمایی «گینس» با هنرمندی عطاران و تنابنده از شبکه آی فیلم
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 - 16:59:59
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آی فیلم / فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده، پنجشنبه این هفته 23 اردیبهشت ماه، از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.
این فیلم سینمایی به نویسندگی تنابنده و احمد رفیع‌زاده، در سال 1393در سینماهای کشور اکران شد و بیش از 3 میلیارد تومان از گیشه سینما را از آن خود کرد. 
فیلم سینمایی «گینس» سوای اینکه با انتقاد تندی از سمت برخی از رسانه‌ها و منتقدین مواجه بود، توانست با قالب طنز و دیالوگ‌های بداهه‌ای که دارد، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. 
محسن تنابنده بازیگر شناخته شده سریال «پایتخت»، رضا عطاران کارگردان و بازیگر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی طنز، هومن حاجی عبداللهی، حسین اسکندری و علیرضا استادی از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. 
فیلمی که سه برادر تصمیم می‌گیرند با کار در مزرعه شترمرغ نام یکی از شترمرغ‌هایشان را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند. در داستان یک خطی فیلم سینمایی «گینس» آمده: «فردین: گینس سیخی چنده!؟ پول کجاست اینو بگو؟ غنچه: خاک بر سرت که نافتو از پول بریدن. بدبخت همش اعتباره... میدونی کیا اسمشون تو گینسه... علی دایی... رضا زاده... »
گفتنی است، فیلم سینمایی «گینس» پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه، ساعت 22 از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های‌ 6 و 14 روز جمعه بازپخش می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/586788/پخش-فیلم-سینمایی-«گینس»-با-هنرمندی-عطاران-و-تنابنده-از-شبکه-آی-فیلم
بستن   چاپ