آریا بانو
4/5 هکتار فضای سبز هدیه منطقه 9 به شهروندان
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 - 20:00:00
آریا بانو - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 با اشاره به ارتقا فضای سبز با رویکرد اجتماعی در منطقه از احداث بوستان جی با رویکرد دوستدار کودک، در مساحت 4/5هکتار که نقش موثری در ارتقاء سرانه فضای سبز منطقه 9 دارد، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، مصطفی دینی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مساحت 18 هکتاری کل عرصه های سبز و سرانه 6 متری فضای سبز منطقه 9 بدون در نظر گرفتن عرصه های جنگلی، بوستان جی یک نقطه عطف محسوب می شود.
دینی افزود: بوستانی با مساحت بالغ بر 4/5 هکتار، می تواند سهم موثری در افزایش سرانه فضای سبز مورد نیاز شهروندان منطقه 9 داشته باشد.
دینی در ادامه عنوان کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با جدیت موضوع بهره برداری و تکمیل بوستان جی را دنبال می کند، این بوستان در زمینی به مساحت 4/5 هکتار با کاربری فضای سبز و رویکرد بوستان دوستدار کودک احداث می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 اهداف احداث بوستان کودک را افزایش سرانه فضای سبز، افزایش روحیه نشاط، افزایش رضایتمندی شهروندان و توجه به شاخص های دارای ویژگی متناسب با سنین کودکان عنوان کرد.
بوستان دوستدار کودک منطقه 9 اولین بوستان دوستدار کودک در شهر تهران با استاتدارهای ویژه کودکان خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/585503/4-5-هکتار-فضای-سبز-هدیه-منطقه-9-به-شهروندان
بستن   چاپ