آریا بانو
معرفی برخی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار در جزیره کیش
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 05:20:34
آریا بانو - بازار /جزیره کیش دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است و با وجود مراکز خرید مدرن و متنوع محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و ... است . هر زمانی از سال که مهمان این جزیره باشید باز خرید و بازار گردی بخش جدائی ناپذیر از سفر شما خواهد بود . اما با آغاز فصل تابستان بسیاری از مراکز خرید این جزیره ، فستیوال های مهیجی برگزار می کنند که در پی آن برندهای معروف تخفیفات استثنائی خواهند داشت . مرکز خرید کوروش ، مرکز خرید دامون ، مرکز خرید سارینا 1 ، بازار مرجان و بازار مروارید تنها نمونه ای از مراکز خرید خوب در جزیره کیش هستند . که در ادامه این مطلب برخی از آن ها معرفی خواهیم نمود ، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید :
مرکز خرید دامون
مرکز خرید دامون یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید تور کیش است که با امکانات رفاهی و تفریحی منحصر بفرد ، بسیار پر طرفدار شده است . در بیرون این مرکز خرید فروشگاه های مختلفی از قبیل سوپر مارکت و شیرینی فروشی وجود دارد ، که مایحتاج روزانه شما تامین می کنند . در داخل این مرکز خرید دامون نیز حدود یکصد واحد تجاری مشغول به کار است و طبقه آخر آن نیز به کافه دامون و یک فود کورت با رستوران های باکیفیت و متنوع اختصاص یافته شده است . فود کورت این مجموعه در تراس آن قرار دارد که هنگام صرف خوراک ، چشم اندازی زیبا را پیش رویتان می گذارد . در این مرکز خرید انواع پوشاک ، کیف و کفش ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، زیورآلات ، مواد غذایی و انواع قهوه و شکلات ، اسباب بازی و ... به فروش می رسد . این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک ظهر و 5 بعداز ظهر الی ده شب باز است .
مرکز خرید کوروش (برند سنتر )
به گزارش سایت سفر باتو ، این مرکز خرید که به تازگی افتتاح شده مجموعه ای مدرن و زیباست که علاوه بر وجود برندهای بزرگ و محبوب دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون نظیر کافه و رستوران ، فان کلاب و شهربازی است . رستوران تایم لپس این مجموعه دارای محطیط زیبا بوده و با انواع خوراک های ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می کند . بنابراین اگر به دنبال خرید پوشاک از برندهای مطرح هستید بازدید از این مجموعه را از دست ندهید . این مرکز خرید در امتداد نوار ساحلی مرجان و در کنار برج های طلائی کیش واقع شده است . کافه این مرکز خرید دارای دو سالن سر پوشیده و سر باز است و چشم انداز زیبایی به اطراف جزیره دارد .
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک ظهر و 5 بعداز ظهر الی ده شب باز است .
مرکز خرید رویا مال
این مرکز خرید دارای محیطی زیبا و شیک بوده و بیش از نود فروشگاه متنوع را در خود جا داده است . که اغلب آن ها در زمینه فروش پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی ، اکسسوری و مواد خوراکی فعالیت دارند . البته برندهای این مجموعه بسیار معروف بوده و قیمت هایی نسبتا بالا دارند .
رویا مال در امتداد خیابان رودکی و نزدیک مراکز خرید پردیس 1 و 2 و همچنین هتل کوروش ، هتل لیلیوم و هتل پانیذ قرار دارد .
مرکز خرید سارینا 1
در ادامه شما را با یکی دیگر از مراکز خرید معروف این جزیره آشنا می کنیم . مرکز خرید سارینا یکی از معروف ترین مراکز خرید در کیش است که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع یکی از بهترین هاست . این مجموعه دارای ده طبقه تجاری و اداری است ، و همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است .
مشهورترین و زیباترین بناهای شهر استانبول
شهر تاریخی و پر جاذبه استانبول در تور استانبول  به یکی از قطب گردشگری جهان تبدیل شده و به عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا نیز شناخته می شود . جالب است بدانید استانبول در کنار شهرهای بزرگی نظیر پاریس ، لندن ، ونیز و ... سالانه میزبان میلیون ها گردشگر بوده و احتمالا شما نیز با یک بار سفر به این شهر در زمره مسافران همیشگی آن در می آیید . شهر استانبول در همه فصول سال زیباست ، اما هر ساله و با گرم شدن هوا سفر به این شهر اوج می گیرد . و چه چیز از این بهتر که این شهر شگفت انگیز در فاصله کوتاهی از کشورمان ایران قرار دارد و می توان به راحتی و با هزینه های نسبتا کم از جاذبه های متنوع آن دیدن نمود . در ادامه شرح مختصری از تاریخ و جغرافیای شهر استانبول را در اختیارتان قرار می دهیم :
شهر استانبول مابین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد و با چهره ای دو گانه که به طرزی هنرمندانه حاصل تلفیق سنت و مدرنیته است ، توانسته همه نظرها را به خود جلب نماید . این شهر ، تاریخی پر فراز و نشیب را از سر گذرانده و همواره تحت سیطره امپراتوری های بزرگی قرار داشت . و به همین دلیل تمام شهر با آثار باستانی باشکوه و زیبا تزئین شده است . گشت و گذار در شهر استانبول همانند قدم زدن در یک گالری هنری و یا یک موزه تاریخی ، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود .
خیابان استقلال ، میدان تکسیم و جاذبه های اطراف آن
خرید از بوتیک های لوکس و فروشگاه های متنوع موجود در امتداد خیابان استقلال در تور ترکیه  بسیار جذاب و لذت بخش است . زیرا این خیابان سنگفرش شده است و فقط تراموای شهر از وسط آن عبور می کند و هیچ وسیله نقلیه ای دیگری اجازه تردد در طول آن را ندارد . همچنین در دو طرف آن کافه ها و رستوران های بسیاری دیده می شود ، که برای خوشگذرانی و صرف خوراک ایده آل هستند .

http://www.banounews.ir/fa/News/584865/معرفی-برخی-از-مراکز-خرید-معروف-و-پر-طرفدار-در-جزیره-کیش
بستن   چاپ