آریا بانو
در جلسه رئیس و دبیر جدید کانون کارآفرینی اصفهان اعلام شد: کانون نقش اتاق فکر کارآفرینی استان را برعهده دارد
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 13:12:21
وزارت رفاه
آریا بانو - در جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینی استان اصفهان، با رأی اعضای هیأت امنا، رئیس و دبیر جدید کانون کارآفرینی استان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، در این جلسه کامران کلانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین قبلی، به مهدی شیخ سجادیه و فرهاد رحیمی به عنوان رئیس و دبیر جدید کانون کارآفرینی استان تبریک گفت.
کلانی در ادامه با اشاره به اینکه این کانون نقش اتاق فکر کارآفرینی استان را برعهده دارد، ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همراهی اعضای کانون کارآفرینی استان و تصمیم سازی، گام های موثری در توسعه کارآفرینی استان برداشته خواهد شد.
وی همچنین گفت: به منظور بررسی و حل مسایل کارآفرینی در سطح استان ضروری است جلسات هیأت امنا نظام مند و رأس موعد مقرر برای بررسی مسایل مبتلا به کارآفرینان برگزار شود.
حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز با بیان اینکه استان اصفهان نیازمند خلاقیت و نوآوری است اظهارکرد: بخشی از صنایع استان دارای مشکلاتی هستند که با خلاقیت و نوآوری می توان مسائل را تجمیع و با شتاب بیشتری حل کرد.
وی با بیان اینکه با بررسی صنایع موجود می توان مشاغل جدیدی را جایگزین صنایع هزینه بر کرد، گفت: کانون کارآفرینی ظرفیت ایجاد تحول در ساختار اقتصادی استان را دارد .
قاضی عسگر همچنین از افتتاح شهرک رمزارز در شهرهای داران، سمیرم و کوهپایه خبر داد و افزود: این اقدام گام مثبتی در تحول دانش بنیان این شهرستان ها ایجاد می کند و ارزش افزوده بسیار بالایی خواهد داشت.
وی با اشاره به اجرای طرح های شهرک طلا و جواهر، شهرک شیمی پارک و شهرک پوشاک افزود: با اجرای این پروژه ها دنبال هستیم که اقتصاد استان را از اجرای پروژه های تکراری و کم بازده به سمت انجام کارهای جدید با ایجاد ارزش افزوده بیشتر سوق دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم محرک های اصلی رشد اقتصادی را احصا کنیم و از کارآفرینان به عنوان عامل توسعه و پیشرفت بهره ببریم.
هیأت امنا کانون کارآفرینی با حضور 6 عضو دولتی شامل مدیران کل ادارات صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و بهریاست استانداری و دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و 6 عضو منتخب کارآفرین تشکیل شده که در این جلسه به اتفاق آراء مهدی شیخ سجادیه و فرهاد رحیمی به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر کانون کارآفرینی استان به مدت دوسال انتخاب شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/584636/در-جلسه-رئیس-و-دبیر-جدید-کانون-کارآفرینی-اصفهان-اعلام-شد--کانون-نقش-اتاق-فکر-کارآفرینی-استان-را-برعهده-دارد
بستن   چاپ