آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: یکی از مهمترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت های دانش بنیان است
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 00:11:11
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل و مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت صنایع پیشرفته وستا صنعت جهان نما بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، کامران کلانی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک هفته گرامیداشت کارگر گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور کار ما قرار دارد دانش محوری در جامعه کارگری است.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به موضوعات تولید و اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از مهمترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت های دانش بنیان است.
کلانی همچنین گفت: در شرایطی که دنیا به صورت لحظه ای از نظر علمی و تکنولوژیکی در حال پیشرفت است باید به توسعه علمی و توسعه دانش در جامعه کارگری توجه خاص داشته باشیم.
وی در خصوص فعالیت این شرکت گفت: در شرایطی که واسطه گری ها در واردات کالاهای خارجی به کشور و رسیدن به منافع زودگذر باب شده است شاهد تلاش جوانانی هستیم که با حداقل سرمایه توانسته اند ارزش افزوده ایجاد کنند.
در پایان این دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تلاش های علی صادقی سرگروه گروه کار شرکت صنایع پیشرفته وستا صنعت جهان نما و مهدی غلام نیا، سمیه مرادزاده و طاهره شجاع مهر اعضای این گروه با اهدای تندیس "گروه کار نمونه استان در سال 98" و لوح یادبود قدردانی کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/584208/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اصفهان--یکی-از-مهمترین-محورهای-تحقق-اقتصاد-مقاومتی-فعالیت-های-دانش-بنیان-است
بستن   چاپ