آریا بانو
در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با مدیرکل کمیته امداد عنوان شد: رسیدن مددجویان از نقطه حمایتی به خودکفایی جای تقدیر دارد
يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 00:11:05
وزارت رفاه
آریا بانو - اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان با اشاره به اینکه تغییر رویکرد کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح‌های اشتغال و رسیدن مددجویان از نقطه حمایتی به خودکفایی جای تقدیر دارد، گفت: عملکرد کمیته امداد استان سمنان در زمینه اشتغال و فکرهای نوین این حوزه منجر به تحولات عظیمی شده است.
اسماعیل غنیان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان همه‌ساله بیش از تعهد خود درزمینه اشتغال عمل می‌کند، تصریح کرد: کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی و سایر برنامه ها و نقشه راه این نهاد را مشخص کرده تا مددجویان از چرخه حمایتی خارج و با رسیدن به درآمد ثابت ماهانه خودکفا شوند.
در ادامه محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان با رشد دو برابری به 200 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته، که با این اعتبارات قطار اشتغال روی ریل توسعه قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی به توفیق بسیار بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی دست‌یافتیم.
مسعودیان راد به وارد شدن مددجویان به بازار تجارت الکترونیک اشاره کرد و گفت: تجارت الکترونیک در بین مددجویان در حال تسری است.

http://www.banounews.ir/fa/News/584205/در-دیدار-مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سمنان-با-مدیرکل-کمیته-امداد-عنوان-شد--رسیدن-مددجویان-از-نقطه-حمایتی-به-خودکفایی-جای-تقدیر-دارد
بستن   چاپ