آریا بانو
ویژه‌های حوادث/ سرنوشت شوم رابطه زن شوهردار با صاحب مغازه!
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 23:58:31
آریا بانو - آخرین خبر / روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.
آرمان بعد از آزادی رفتارهای زشت گذشته را در پیش گرفت به همین دلیل دست پسرم را گرفتم و با حالت قهر خانه را ترک کردم و به منزل پدرم رفتم اما برای آن که سربار خانواده ام نباشم، در یک مغازه پوشاک فروشی مشغول کار شدم که صاحبکارم جوانی مجرد بود و اوضاع مالی خوبی داشت... سرنوشت این زن را در ادامه بخوانید.

آریا بانو


درخواست رابطه صاحب مغازه به زنِ شوهردار
1400/02/18 - 07:52
*****
من معلول جسمی و کم بینا هستم. یک روز با خواهرم تصمیم گرفتیم به شهرستان برویم. با مردی میانسال آشنا شدیم که همسفرمان بود. او چنان مودب رفتار می کرد که ناخودآگاه جذب اخلاق نیکویش شد. آن مرد به خواهرم گفت: از لحظه ای که خواهر شما را دیدم خیلی راحت فهمیدم که او دختری صاف و بی ریا و صادق است به همین خاطر از شما تقاضا دارم در صورتی که اجازه بدهید از خواهر شما خواستگاری کنم.... جزئیات این داستان در خبر مربوطه آمده است.

آریا بانو


کلاهبرداری در نقاب خواستگاری!
1400/02/18 - 07:59
*****
وقتی زانتیای سفید مقابلم توقف کرد، چون سن راننده بالا بود و مسافر داشت اصلا به او شک نکردم. به خیال اینکه مسافرکش است سوار شدم اما وقتی مسافر‌ها پیاده شدند تازه فهمیدم درهای ماشین خراب است. همان لحظه بود که راننده تغییر مسیر داد و من به او اعتراض کردم... اطلاعات بیشتر از این راننده شیاد را خبر زیر مطالعه کنید.

آریا بانو


زیرکی زن جوان باعث دستگیری متجاوز شد
1400/02/18 - 08:47
*****
8 سال پیش تازه نامزد کرده بودم که مزاحمت‌های تلفنی مرجان شروع شد. مدام می‌ترسیدم که موضوع را نامزدم بفهمد و برایم مشکل ساز شود تا اینکه با او قرار گذاشتم تا با او صحبت کنم و بپرسم چرا دست از سرم بر نمی‌دارد. او نشانی خانه‌اش را داد وقتی وارد آپارتمانش شدم احساس ترس و ناامنی کردم.... ادامه ماجرا را خبر مربوطه بخوانید.

آریا بانو


8 سال بلاتکلیفی برای قتل یک زن
1400/02/18 - 09:49

http://www.banounews.ir/fa/News/584125/ویژه‌های-حوادث--سرنوشت-شوم-رابطه-زن-شوهردار-با-صاحب-مغازه!
بستن   چاپ