آریا بانو
تلویزیون های اولد 2021 سونی در اروپا و ایالات متحده دردسترس قرار گرفتند
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 13:36:12
آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، دو مدل از تلویزیون های اولد 2021 سونی با نام های A80J و A90J در نمایشگاه CES امسال رونمایی شدند. حال بعد از گذشت چهار ماه از رونمایی، این ت لویزیون هوشمند برای علاقه مندان در ایالات متحده و اروپا در دسترس قرار گرفته است.
تلویزیون اولد سونی

آریا بانو

آریا بانو


تلویزیون اولد سونی مدل A80J به عنوان جایگزین مدل A8G شناخته می شود که در سال گذشته به بازار عرضه شد. این تلویزیون با صفحه نمایشگر 50 ، 65 و 70 اینچی در بازار عرضه می شود تا بتوان از این دستگاه در همه خانه های کوچک و بزرگ استفاده نمود. همچنین تلویزیون A90J جایگزین مدل A9G به شمار می آید اما فقط در دو سایز 55 و 65 اینچ به فروش می رسد اگر چه سونی اعلام کرد طی سال جاری مدل 83 اینچی این مدل را نیز رونمایی خواهد کرد.
سونی برای اولین بار از پورت HDMI 2.1 برای تلویزیون های اولد خود استفاده کرده است اگرچه همچنان برخی از قابلیت هایی همانند VRR و ALLM به بروزرسانی نیاز دارند تا عملکرد دستگاه بهتر از قبل شود. از دیگر امکانات تلویزیون های اولد 2021 سونی می توان به پردازنده ویدیوی به روز رسانی شده سونی اشاره کرد علاوه بر این، این شرکت شروع به انتقال سیستم عامل تلویزیون های خود از Andriod TV به Google TV به کرده است که باعث ایجاد یک راه ارتباطی مجازی جدید تر با دنیای اطراف می شود.

آریا بانو

آریا بانو


Bravia Core یک سرویس نمایش فیلم برای تلویزیون های سونی است که در سال 2021 عرضه خواهد شد. سونی وعده داده این سرویس کیفیت تصویر 4K Blu-ray را برای رقابت با حریفان خود، بزرگترین مجموعه فیلم های IMAX در جهان و آخرین نسخه فیلم های سینمایی را از طریق Sony Pictures ارائه دهد.
طبق تحقیقات و آمار های بدست آمده، هنوز قیمت فروش این محصولات مشخص نیست. همچنین اگر چه A90J در حال عرضه است اما در هفته های آینده به طور گسترده تری در دسترس خواهد بود.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/583974/تلویزیون-های-اولد-2021-سونی-در-اروپا-و-ایالات-متحده-دردسترس-قرار-گرفتند
بستن   چاپ