آریا بانو
تکلیف نیمی از آزادکاران المپیکی در لهستان روشن می‌شود
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 13:31:50
آریا بانو - مهر / کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد شک و ابهام خود در روند انتخاب سه وزن از تیم المپیکی خود را در تورنمنت بین المللی لهستان برطرف کند.
 پس از اینکه کشتی آزاد ایران توانست هر 6 سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند، کادر فنی تیم ملی وارد مرحله دیگری از برنامه‌های خود شد که این مرحله به انتخاب نفرات المپیکی مربوط می‌شود.
البته تکلیف برخی از آزادکاران المپیکی برای کادر فنی و اهالی کشتی مشخص شده، اما تصمیم نهایی برای ملی پوشان المپیکی اوزان 74، 97 و 125 کیلوگرم هنوز با اما و اگر و ابهام همراه است.
بر این اساس کادر فنی تصمیم دارد نفرات منتخب این اوزان را طی روزهای 18 تا 19 خرداد ماه در تورنمنت بین المللی لهستان به میدان بفرستد تا در نهایت به ترکیب نهایی المپیکی خود دست یابد.
بدین ترتیب قرار است یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی 97 در وزن کیلوگرم و امیرحسین زارع و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم در لهستان محک بخورند و از آخرین فیلتر انتخابی کادر فنی خارج شوند.
مطمئناً غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش در کادر فنی کشتی آزاد بعد از این جام بین المللی می‌توانند با جمع بندی و اطمینان بیشتری ملی‌پوشان اعزامی به المپیک را انتخاب و معرفی کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/583955/تکلیف-نیمی-از-آزادکاران-المپیکی-در-لهستان-روشن-می‌شود
بستن   چاپ