آریا بانو
عجله‌ای برای درمان حامد حدادی نیست
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 13:28:53
آریا بانو - فارس / رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به پیگیری‌های این فدراسیون برای درمان حامد حدادی گفت: اولویت در مورد این بازیکن و روند درمانش بازی‌های المپیک است نه انتخابی کاپ آسیا.
مصدومیت حامد حدادی که در جریان دیدارهای باشگاهی چین برای این بازیکن ایجاد شد یکی از دغدغه این روزهای فدراسیون بسکتبال شده است. در همین راستا هفته گذشته شورای پزشکی با حضور خود حامد حدادی همراه با سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا چگونکی مراحل درمانی وی مورد بررسی قرار بگیرد.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که در این نشست هم حضور داشت، در مورد این نشست و نتایجی که برای درمان حامد حدادی داشت، توضیح داد.
وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به شرایط مصدومیت حامد حدادی و موقعیتی که این بازیکن در تیم ملی بسکتبال دارد، تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی تر پیگیر وضعیت او باشیم تا با توجه به رویدادهای پیش رو ، خطری او و تیم ملی را تهدید نکند.
وی تصریح :ام آر آی انجام شده از پای حامد حدادی یک ضایعه کوچک در غضروف مفصلی زانو را نشان می دهد. برای این آسیب دیدگی داروهایی تجویز شده اما نیاز است به منظور بهبودی زودتر، اقدامات فیزیوتراپی هم انجام شود. به همین منظور نشست مورد نظر را با حضور کادر فنی، خود حامد و مربی تمرین دهنده او برگزار کردیم. هدف هم این بود با بررسی دقیق تر وضعیت حامد، جدول درمانی او تنظیم شود تا مشخص شود که آب درمانی، فیزیوتراپی، بازگشت به بسکتبال و ... هر یک از چه زمان و در چه مراحلی باید انجام شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه روند درمان حامد حدادی طبق جدول مورد نظر از این هفته آغاز می شود در پاسخ به این پرسش که « شرایط کلی حامد حدادی به گونه ای است که بتواند برای دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا آماده شود یا نه؟»، گفت: تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا از 26 اردیبهشت ماه آغاز می شود و حامد حدادی هم احتمالا جزو اردونشینان خواهد بود اما در جلسات تمرینی صبح و عصر وی تمرینات تخصصی خود را طبق پروسه درمانی باید انجام دهد.
طباطبایی تاکید کرد: گروه پزشکی قول داده اند که روند درمان حامد حدادی را به گونه ای دنبال کنند که این بازیکن برای دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا آماده شود اما ما هیچ عجله ای نداریم. سلامت حامد برای مان اهمیتی بیشتری دارد ضمن اینکه اولویت مان در مورد این بازیکن و در اختیار داشتنش برای بازی های المپیک توکیو است.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بعد از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا، تیم ملی بسکتبال باید برای حضور در بازی های المپیک توکیو تمریناتش را پیگیری می کند. برای مان مهم است که در آن مقطع بتوانیم حامد حدادی را در سلامت کامل در اختیار داشته باشیم تا مشکلی بابت استفاده از او در جریان بازی های توکیو نداشته باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/583941/عجله‌ای-برای-درمان-حامد-حدادی-نیست
بستن   چاپ