آریا بانو
موشن گرافیک طنین طاهره منتشر شد - فیلم
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 12:58:40
آریا بانو - موشن گرافیک "طنین طاهره" با هدف بزرگداشت یاد و خاطره دکتر طاهره صفارزاده شاعر، نظریه پرداز، مترجم، قرآن پژوه، عارف و مبارز سیاسی معاصر، منتشر شد.

موشن گرافیک "طنین طاهره" با هدف بزرگداشت یاد و خاطره دکتر طاهره صفارزاده شاعر، نظریه پرداز، مترجم، قرآن پژوه، عارف و مبارز سیاسی معاصر، منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، این معاونت موشن گرافیک طنین طاهره را جهت پاسداشت این بانوی توانمند منتشر کرده است .
صفارزاده نمونه زنان تحول خواه در روزگار معاصر و اولین زن نوگرای مذهبی ایران در عرصه شعر و ادبیات بود که اشعارش با قرآن پیوندی عمیق داشت .
او که مترجم قرآن به دو زبان انگلیسی و فارسی بود، در سال 80 عنوان "خادم القرآن" را کسب کرد .
این بانوی تلاشگر در سال 85 عنوان شاعر برگزیده جشنواره بین المللی شعر فجر را به خود اختصاص داد و هم زمان از سوی سازمان نویسندگان آفریقا و آسیا در روز جهانی زن به عنوان شاعر مبارز و بانوی برگزیده جهان اسلام معرفی شد .
یکی از مهمترین ویژگی های صفارزاده در ترجمه قرآن، کوشش برای احصاء ترجمه های متفاوت از یک کلمه واحد در آیات گوناگون با توجه به مفهوم هر آیه است .
این بانوی قرآن پژوه در4 آبان 87 درگذشت .
موشن گرافی طنین طاهره با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به کارگردانی محمد حسین نظری تهیه و تولید شده است .


آرشیو ویدئو
شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 11:41

http://www.banounews.ir/fa/News/583882/موشن-گرافیک-طنین-طاهره-منتشر-شد---فیلم
بستن   چاپ